Na een tip in het aanbiedingen-topic heb ik begin deze week een nieuw horloge in het vizier gekregen.
Een aantal jaren geleden had ik een Breitling Avenger GMT, welke ik hier op het forum voor een vriendenprijsje heb verkocht. Daar heb ik op meerdere momenten en om verschillende redenen wel spijt van gehad.
Dat er een keer een GMT voor terug zou komen, daar heb ik altijd wel rekening mee gehouden.
Zo heb ik ook nog wel een (lichte) behoefte om een moonphase toe te voegen; nog zo’n complicatie waar ik niets mee doe.
Maar nu dus eerst de GMT.
Gezien mijn recente ervaring met een bankstoring en daardoor niet kunnen betalen in de winkel voor een NA, vandaag voorbereid en (ook) cash meegenomen. Mij kan niets meer gebeuren!
Zoals ik al zei, begin van de week heb ik het horloge online gezien, maar ik wil het toch (zeker voor dat geld) eerst in het echt zien, voelen en passen.
Dus ik heb online een afspraak gemaakt, waarbij ik heb aangegeven voor welk horloge ik wil langskomen en omdat ik niet wist in welk filiaal deze ligt/liggen, de afspraak een paar dagen vooruit gepland om rekening te houden met logistieke perikelen.
Reeds een dag later werd de afspraak digitaal bevestigd, gevolgd door een telefonische mededeling dat het horloge ook (al) op de locatie aanwezig is. Geduldig als ik ben, rustig de afspraak afgewacht, maar tussendoor wel bij @Marcel_M wat onrust geprobeerd te veroorzaken door hem van de afspraak op de hoogte te stellen en een open uitnodiging te geven.
Vandaag was dan de dag!
Samen een halve dag gewerkt en op pad.
Het horloge bezichtigd, de constatering gedaan dat de lederen band lichter van kleur is dan op de online plaatjes en de conclusie getrokken dat die qua tevredenheid aan de verwachtingen voldoet!
De beslissing was dan ook snel genomen; zeker na de bevestiging dat de prijs vandaag nog bijna €100 lager lag dan eerder deze week.
Ik houd van cadeautjes, al krijg ik ze van mijzelf, dus op het aanbod om het in te pakken, heb ik enthousiast gereageerd:
Vervolgens komt de unboxing van mijn hagelnieuwe Tudor BlackBay 41 GMT Pepsi:
Mooie vlindersluiting op de leren band
Veel bling
Gewoon een fraai horloge!
Misschien t.z.t. op zoek naar de stalen band erbij (heb je die liggen, stuur gerust een pb).
Een welkome aanvulling op de collectie!
Oh ja…in het begin heb ik aangegeven dat mij niets kon gebeuren… nou dat was dus niet helemaal waar. Bij terugkomst op kantoor wilde ik mijn fiets pakken, maar dat had iemand anders al voor mij gedaan! Mijn fiets is gestolen uit een, met paslezers, afgesloten garage/stalling… een klein smetje op deze dag, maar dat mocht de pret niet drukken.