Ja, hij is inderdaad lekker universeel draagbaar merk ik.
Prachtige aanwinst en een mooi verhaal, geniet ervan en koester het horloge zoals je ook de herinnering koestert
Wat een beauty en die achterkant wauw,
volgens mij blijf je kijken.
Gefeliciteerd met je NA.
Heel veel draagplezier.
Mooi verhaal, prachtig horloge. Gefeliciteerd.
Errug mooi, fantastische aanwinst
Wat mooie aanwinst, zeker na al die jaren! Wij beleven al veel plezier aan je mooie verhaal en foto’s, in het echt zal het vast nog beter zijn!
Jeetje, wat een prachtig horloge is dat zeg … Ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt.
Wat een schitterend mooie NA zeg… Hoe meer ik deze zie hoe mooier ik 'm vindt
Ik vind dat juist altijd wel een intrigerend aspect aan deze wijzerplaatverdeling. Ja, het lijkt wel een dashboard van een klassieke Porsche 911, alles staat overal en nergens. Maar het werkt wel. Er zit voor mijn oog tenminste een goede verdeling in. Dit werkt beter dan alles ‘binnen’ een wijzerplaat proberen te proppen zoals de meeste merken doen. Gefeliciteerd met de aankoop!
ps. over het dashboard van de 911. Ik had een 964, en die had eigenaardigheden zoals:
- 3 standen voor de ruitenwissers, en interval omlaag en de 3 standen omhoog (of andersom) en de intervaltijd was dan weer traploos instelbaar met een draaiknop die exact dezelfde was als de draaiknop voor de dashboard verlichting, hoe vaak ging het aanzetten van de ruitenwissers goed?
- knopje voor-achter en knopje links rechts, beide onder de rand, de ene voor de klok, de andere voor het schuifdak, maar welke was ook alweer waarvoor?
- ik kon mijn snelheid tussen 120 en 180 nooit aflezen, daar zat het stuur voor, dus agent: ‘mijn excuses, maar ik zag niet hoe snel ik reed’…
- etc…
Ik snap je overwegingen om tot deze aanschaf over te gaan. En wat een mooi horloge. Die zal je herinneringen warm houden.
Wow wat een beauty en dat uurwerk ook!
Wauw!! en een prachtig verhaal.
Ha, mooie vergelijking. Heerlijk inderdaad die logica. Mooi!
alweer een prachtig verhaal met daarbij zeer mooie fotoreportage
van het moment dat ik dit horloge voor de eerste keer zag vond ik hem mooi
geniet ervan
Wow, ontzettend mooi. Veel plezier ermee!
Beauty !!
Killer aankoop en weloverwogen.
Prachtig.
De afwerking en “feel” van GO heb ik zelf ook ervaren , prachtige kunstwerkjes.
Gefeliciteerd!
Mooi/prachtig horloge
Ook goed dat hij nu weg is bij Jaap
Zorgde sinds vorig weekend alleen maar voor onrust
Het is je gegund!!
Ik heb daar nog eens over nagedacht. De witte GS had het iets minder, maar de voorganger, de sbgw253 had dat zeker.
Eigenlijk té perfect, en daardoor bijna steriel.
Deze Glashutte is ook perfect, maar inderdaad, op een veel andere manier.
Bij beide merken wel de liefde voor het vak.
Maar, ik kijk er nu wat filosofisch tegenaan, bij GS zit de liefde voor het ambacht in de schoonheid van de perfectie.
Gevoelsmatig zit bij de GO de liefde voor het ambacht in de perfectie van de schoonheid.
Even drie keer lezen
Toch Frank? @HorlogeHalle
Bij heel veel hf-leden begrijp ik inmiddels.
Dank, het moest zo zijn, blijkbaar.