NA: Wéér een GS? Nee, up we GO!

Hahahaha, spot on mr K!
:ok_hand:

1 like

Een hele mooie aanwinst en een bijzonder verhaal.
Ik begrijp je twijfel in eerste instantie en ik begrijp ook dat je het toch hebt gedaan. De emotionele waarde ligt hoger bij dit horloge en jullie hebben het beiden gepast.

Dat je er maar mooie herinneringen aan mag hebben en het met plezier zal dragen!
Proficiat :+1:

1 like

Mooi verhaal en een een heel mooi horloge wat ik vooral prachtig vind bij anderen. Heeft op mijn lijst gestaan totdat ik de kans kreeg om m te passen (bij dezelfde juwelier waar ik die dag de sbgw 253 heb gekocht).Te dik voor mij.

Heel veel draagplezier toegewenst.

1 like

Kolere wat een mooi horloge! Die is wel op alle punten prachtig afgewerkt zeg.
Mooi verhaal hoe je er toe gekomen bent. Ik denk een weloverwogen beslissing en je vader had vast achter je keuze gestaan.

1 like

Prachtig horloge. Ik draag elke GO een warm hard toe en ik vind deze denk ik in het blauw het mooiste. Geniet ervan!

2 likes

:+1:

1 like

Prachtige klok, zowel de voor- als achterkant!!

1 like

Jezus, wat een mooi horloge!!! Heerlijk!! Congrats!

1 like

Mooi verhaal, mooi horloge Jaco.
Heel veel draagplezier.:+1:

1 like

Het moest even inzinken, maar heel mooi verwoord :smiley: en dat extra karakter sluit mooi aan bij je verhaal. Een blijvertje hoop ik :blush:

1 like

Wat een verschrikkelijk mooi horloge :heart_eyes: :ok_hand:

Veel draagplezier!

1 like

Jammer dat de GS er voor moest wijken, maar wat een schitterend horloge. Geniet er van.

1 like

Wat een plaatje Jaco…adembenemend! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd! Wat een speciaal horloge met een heel speciaal verhaal! :ok_hand:

1 like

Pareltje. Prachtig… :ok_hand:

1 like

Via het horlogecafe van @jurk dit draadje pas zojuist gevonden …
Van harte gefeliciteerd!

2 likes

Woow, wat een prachtige GO! Gefeliciteerd met de aanschaf, zeker met zo’n herinnering erbij. Hoop dat je er lang van mag genieten.

1 like

Mooie foto’s!

1 like

Van harte met je aanwinst en leuk verhaal om te lezen!

1 like

Zo, nog even een reactie op de layout van de wijzerplaat.

Het intrigeerde me enorm waarom het juist déze layout heeft.

Nou, een zoektocht op internet leverde dit op wat ik inmiddels zojuist met een telefoontje naar Glashütte bevestigd heb gekregen. :slight_smile:

Similar to other watches in Pano series, this dial is also based on the theory of the Golden Ratio. What is a Golden Ratio? Simply put, the golden ratio is a ratio of approximately 1.618 to 1. This proportion creates a sense of harmony and balance. The mathematical answer is expressed as an equation, when a is larger than b, (a + b) divided by a is equal to a divided by b, which is equal to about 1.618033987. That number, often represented by the Greek character “phi,” is the golden ratio.

Oftewel, de gulden snede, wie kent hem niet vanuit de fotografie of grafisch ontwerp. Daarom voelt de layout niet rommelig.

image

image

12 likes