NA. weer een haai

Da’s wel een heeeeel dun polsje hé.

@pasd Dan gefeliciteerd hiermee.
No date :+1: 500mtr WR :+1:

3 likes

Ooooh hahahhaha ik zie het nu pas :rofl: :see_no_evil: :poop: Kan het niet meer veranderen whahaha. Bij deze is het dus officieel… ik heb tegenwoordig 18mm polsen hahahaha

40mm is bij de meeste horloges voor mij de max. Ik heb twee 42mm horloges. Een Seiko SPB187 die perfect kan! En een Seiko Monster die net even iets te veel van het goede is hahaha. Daarom twijfel ik bij veel 42mm horloges. Het is maar net hoe ze op de pols staan.

2 likes

Die edit was net op tijd. Ik zat al te typen

2 likes

Ik zag het hahaha

2 likes

Lukt alleen met heavy metal muziek

1 like

Mooi horloge deze Squale. :+1:
Veel draagplezier toegewenst met de NA Dan!

1 like

De term ‘blast beat’ is mij bekend uit een duister verleden waarin ik veel omging met anarchistische punk band-leden.
Glasparelstralen is een nabehanding waar ik bij mijn huidige werkgever vaak te maken mee heb.

Dat terzijde, je squale is dope hoor :+1:

1 like

Draagcomfort is wel te vergelijken ,wel iets dikker denk ik squale is 12.5mm Ik maak nog wel wat foto’s naast elkaar.

:stuck_out_tongue: sorry

Komt eraan . Heb zelf ook een pols van 18 cm , dus dat moet prima lukken met die gebogen lugs .
Dit model valt en is ook kleiner dan 42 mm
De kast is net boven 40mm en de bezel is ruim 41mm .
Maar eigenlijk is de lug tot lug maat het belangrijkste die is iets van 48 mm.

Als die Seiko goed zit dan lukt het bij de squale zeker , heb ook de SPB gehad .Deze 1521draagt lekkerder valt meer om je pols terwijl de SPB meer op de pols zit .

2 likes

Prachtige Squale heb je kunnen bemachtigen! Weet nu dat de kast niet van titanium is maar beat blasted rvs is wat erg gaaf oogt😎

Wens je veel draagplezier en geniet!

1 like

Heerlijk! Mooiste uitvoering van de 1521 vind ik. Veel plezier ermee!

1 like

Beetje slechte foto’s, maar het gaat om de maat en pasvorm

4 likes

Naast de 58

5 likes

@pasd Staat erg goed! Lugs lopen ook mooi omlaag zodat het wat meer de pols “omhelst”. Dankje! Dit geeft weer stof om na te denken.

Komt deze trouwens bij Royke74 vandaan? Zag dat hij ze weer op voorraad heeft, maar dan wel met de tropic strap.

1 like

Ik vind het een mooi horloge voor bij een ander.
Ik bang dat wanneer ik er 1 zou hebben ik m heel snel zat zou worden……

1 like

Prachtig!!

1 like

Fantastisch horloge, gefeliciteerd!

1 like

Dat zijn altijd pluspunten!

Proficiat met je NA, dat je er veel plezier van mag hebben :+1:t2:

Dat dus, heb altijd Amber Heard voor ogen bij Squale. Bloedmooi op foto’s maar zelf in huis halen is een minder goed idee.

2 likes

Ja via @royke74 .

Dit is die tropic .

2 likes

Ah top! Op de website staat namelijk deze tropic:

Dan weet ik in ieder geval wat ik kan verwachten :grin:

1 like

Oké , tja zou ook die tropic kunnen zijn hoor :roll_eyes:
Ook kreeg ik bij deze Squale een handige pouch erbij .

2 likes