NA. weer een haai

Een wat kortere NA dit keer omdat de 1521 wel een bekende hier is op het forum .
Heb dit model al twee maal eerder in bezit gehad de beat-blasted en de gepolijste versie , heerlijk robuuste horloges met een perfecte pasvorm ( ook voor de wat kleinere pols ) door de aflopende lugs .
Maar waarom dan weer een kopen als je er al twee eerder heb gehad .
Taaadaaa… dit is geen gewone maar de Militaire uitvoering. Dus een army-shark :wink:


Wat zijn de verschillen , geen dubbel logo op de wijzerplaat , grotere indexen met meer lume ,geen gravure van Squale op de zijkant van de kast . Deze bezel is 120 kliks ( de oude 60 ) en voor mij het belangrijkste geen datum :heart_eyes: en daar hou ik van . Simpel en strakke vormgeving .
En die vormgeving komt natuurlijk erg overeen met de Blancpain waar Squale destijds de kasten voor maakte .
image

Net zoals voor Tag Huer ,Doxa en meer bekende merken. Als je meer wil weten over squale ;
Squale History

Genoeg tekst ,nu nog wat foto’s.

109 likes

Lekker! :heart_eyes:
Niet teveel foto’s plaatsen graag. Ik word er (weer) een beetje zenuwachtig van …

PS Van harte & veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Molto bello, complimenti :+1: per questo squalo :shark:

1 like

Oeh deze is mooi! Zeker beter zonder die dubbele logo’s en squale op de kast.

Ik zoek nog een duiker dus deze gaat op de lijst :slight_smile:

2 likes

Fraai zeg! Geniet ervan.
Is dat beat blasted trouwens gevoelig voor krassen? Zo ziet het er eerlijk gezegd wel uit.

1 like

Valt heel erg mee , heb al eerder de normale 1521 gehad ook blasted .
Zelfs een tijdje echt goed gebruikt ook op vakanties maar nooit echt last van gehad .
Ach en het is wel een echte beater dus die mag met de tijd wel wat littekens krijgen :smirk:

2 likes

Dat is waar, een beater mag wel een beetje getekend worden door het leven. :sweat_smile:

1 like

Mooi ding zo met die cleane dial. Gefeliciteerd!

1 like

Van harte Dan. Dit is een heel mooie uitvoering. Zou perfect staan naast mijn blue blasted en mij onda :star_struck:

Echt een hele verbetering dat logo zo, erg mooi!

1 like

Hebben ze er dan keihard muziek tegenaan gegooid? :rofl:

2 likes

Heel gaaf, gefeliciteerd! Mooie uitvoering :star_struck: Hoe zit hij vergeleken met de BB58?

1 like

Nice!:ok_hand:

1 like

Gaaf ding en als no-date mooier dan de Blancpain! Veel plezier :slight_smile:

1 like

Heel gaaf ding! Vooral de blasted kast :star_struck:

1 like

Gaaf ding :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je NA! Dit is imho ook de mooiste Squale. Zou hem zelf ook graag eens willen passen om te kijken of 42mm op mijn 18mm pols kan.

Zou je eens een wrist shot kunnen maken en ons vertellen welke maat pols je hebt?

1 like

Zag hem gister avond al even voorbij komen. Gaaf! Gefeliciteerd ermee

1 like

Dat kan. Ik heb 17cm


4 likes

Thanks! Dat kan dus prima!

2 likes