NA weer een............Seiko

Beste forummers , even mijn nieuwe aanwinst showen. De Seiko Presage (SSA305J1)bij de meeste van jullie wel bekend. Met zijn mooie diep donkere zwarte wijzerplaat en zilveren indexen. Wat een prachtig contrast ! De gangreserve en de datumaanduiding die samen verdiept in de zwarte wijzerplaat liggen echt top gedaan. Het saffierglas kan mij ook bekoren wat ik ook opvallend vind is dat de Seiko in een wit houten kist komt. De Seiko’s die ik eerder heb aangeschaft zaten allemaal in kartonnen doosjes. Ik moet wel zeggen dat ik stiekem de Seiko Presage Cocktail (SSA345J1) wel iets mooier vind. Maar deze ging voor een hele goede aanbiedingsprijs weg en ik kon hem daardoor niet laten liggen. Verder moet ik zeggen dat ik niet meer zo van stalen banden houd. Ik ga de stalen band dan ook vervangen voor een lederen. Ik heb ook 3 lederen banden aangeschaft en zou graag een beetje hulp krijgen bij het kiezen.

Oké fototime:

Welke band kiezen links , midden , rechts:

25 likes

Rechts

1 like

Persoonlijk is staal ook mooi, maar anders zou ik voor de middelste gaan.
Is wat jij zelf het mooiste vind natuurlijk.

1 like

Mijn beste,

Chapeau!! Het enthousiasme straalt je tegemoet!!
(Mooie scherpe foto’s)
Proficiat dan ook met deze fraaie verworvenheid!!
Een getalenteerd horloge welke zich door zijn uitstraling mag vergewissen van een langdurige polstijd!!
En wat de lederen band betreft: de rechtse.
De zachte cognac-kleur vormt een mooie overgang naar de (koele) stalen kast!!
Succes!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Gefeliciteerd met je NA!
Rechts

1 like

Prachtig! Ik zou hem op staal dragen.

1 like

Mooi! Maar inderdaad, op staal houden…

1 like

Gefeliciteerd met je NA, geniet er van. Ik zou persoonlijk voor een zwarte of een grijze suede band gaan indien je niet kiest om op staal te houden. Als je perse 1 van de drie moet kiezen zou ik voor de cognackleur gaan.

1 like

Het is deze band geworden:

8 likes

Gaaf. Dacht in eerste instantie dat het een small second uitvoering was. Mooi horloge :ok_hand:

1 like