Gaat goed komen….
Heb m er bijna om laten staan ooit. Maar kreeg t niet meer uit mijn hoofd tijdens mijn zoektocht toen en daarom voor deze paarse gekozen. De officiële naam is Prugna.
Gefeliciteerd! Misschien ga ik er ook ooit 1 kopen, zo’n tof horloge
Altijd goed een speedmaster, enjoy
Mooi, gefeliciteerd
Prachtig. Veel plezier ermee.
Proficiat met je aanwinst, straks maar eens op de foto zetten i.c. met je Alfa !
Hele mooie aanwinst zeg, proficiat! En daarnaast ook nog een prachtige Giulia, gaaf! Bijzonder kleurtje ook, leuk om te zien.
Even liefhebberen hoor: welk jaar, een wat later model denk ik hè? En wat ligt er onder de kap, en nog aanpassingen?
Zeer mooi , veel plezier
Geweldig blij voor u gefeliciteerd. Zelf ben ik een grote Speedy fan en mijn meest geliefde horloge in de collection met o.a een paar advertentie koning horloges die ik eigenlijk niet eens mooi vind en waar nu de prijzen flink van gaan dalen, wat ooit de reden was voor aanschaf LOL such is life.
Freakalert… Het is inderdaad een late Giulia Super van februari 1974. In de zomer werd dit model afgelost door de Nuova Super met een strakgetrokken motorkap en kofferbak en plastic grille. Die mooie details heeft mijn auto origineel nog wel gelukkig.
Hij is grotendeels nog origineel. Inclusief de 1300 dubbel carbsmotor. Er zitten alleen Dell’Orto’s op ipv van Solexen waarmee hij ooit is geleverd. Wel heb ik een paar jaar terug het onderstel laten doen. Er zitten nu iets stijvere veren onder van Mermede Springs in combi met gele Koni’s voor en rode achter. Auto staat een centimeter of twee lager.
Ook anders zijn de wielen. Het zijn de velgen die eronder horen, maar dan iets verbreed. Ik overweeg die tzt te wisselen voor TZ-replicawielen.
Tja idd… Conjunctuur enzo. Ik ben zelf ook niet zo’n Rolex-man. De Speedmaster vind ik juist zo mooi door zijn simpele ingehoudenheid. Het is wat mij betreft een soort oer-chronograph. Als je ziet hoeveel horloges erna kwamen die eigenlijk teruggrijpen op dit ontwerp.
Speedmaster, I like it
Speedmaster +1
Alfa +1
Giulia +1
Maareh, kijk eens bij uncle straps! Top spul en erg goede after service !!
Mooie apparaten!
Ik weet niet of dat past op jouw model hoor, maar zou een Omega 1125 niks zijn voor daarop? Ik heb die op mijn Seamaster zitten en draagt erg fijn.
Zoiets:
Vind de look heel mooi, maar ben zelf altijd iets meer van leren banden dan staal. Maar ik had al wel in die richting gedacht. Thanks!
Ahha, ik dacht dat je opties zocht voor hem op staal te gaan dragen. My bad.
Zeker ook hoor! Dus Thanks.
Prachtig! Gefeliciteerd.