NA: Weer een Speedmaster

Mooi moment dat ik hier graag deel. Afgelopen jaar verkocht ik mijn Speedmaster omdat mijn andere hobby klassieke auto’s een investering nodig had. En ik mijn Speedy met een mooi rendement kon doorverkopen. Deed een beetje pijn, maar zo gaat dat soms.

Inmiddels staat mijn Giulia prachtig in de lak en bleef het toch knagen. Dus zoeken, schrikken en zien dat de prijzen ietwat omhoog zijn gegaan. Veel horloges gezien die het toch niet helemaal hadden en dan ineens via Chrono een mooie aanbieding. Full set, serviced en voor een nette prijs. Dus vandaag de knoop doorgehakt en betaald. Wellicht moet het glaasje even worden gedaan, maar verder kan ik binnenkort weer een Speedy om de arm doen. Kijk er enorm naar uit.

96 likes

mooi!

ook ooit een speedy weggedaan voor de pegels, ook spijt van gekregen :smiley:
veel plezier met de nieuwe speedy straks!

3 likes

Proficiat, nóóit meer wegdoen!:watch:

1 like

Mooi :ok_hand:t3:!

1 like

Super mooi…veel draagplezier gewenst!!

1 like

Mooie aanwinst! Alvast veel draagplezier!

1 like

Thanks voor de leuke reacties. Of hij nooit meer weg gaat weet ik niet. De jacht is toch ook wel leuk. En ik houd een zacht plekje voor de FOIS. Die werd me alleen nu iets te duur.

Maar eerst ff deze helemaal netjes maken. In ieder geval een frisse leren bandje. Dit is 12 jaar oud en ik zie hetzelfde wat me stoorde bij mijn vorige Speedmaster. Dit leren bandje is wat mij betreft te dun om mooi aan te sluiten op de kast. Denk dat de truc is om net als bij een FOIS een padded strap te vinden. Dan klopt het visueel wel.

Daarnaast staat een bracelet op t lijstje. Ik vind de standaard Omega band uit die tijd niet mooi en fijn te dragen. Hij is me te zwaar en te bling bling met de combinatie mat en glimmend. Maar ik draag nu met plezier op mijn BB58 een bracelet van Forstner. De president die ze daar voor Speedmaster hebben lijkt me heel fraai.

Andere suggesties qua banden en bracelet zijn overigens zeer welkom!

3 likes

Fijn dat zowel de Giulia als de Speedmaster weer shinen! Nuchtere keuze bij verkoop en met passende emotie besloten dat de Speedy terug mocht keren. Veel plezier ermee!

1 like

Lang geleden dat ik het woord ‘rendement’ ben tegengekomen op HF :wink:
Gefeliciteerd met de aanwinst :+1:

1 like

Gefeliciteerd, altijd goed een Speedmaster👌. Geniet ervan!

1 like

Die Speedmaster geloven we wel…maar die Giulia is natuurlijk veel interessanter. :grin::+1:

5 likes

Gefeliciteerd met je NA. Nu met beide handen vast houden :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze getalenteerde aanwinst!!
Ik wens je er een mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

27 likes

Ja! Super cool. :ok_hand:

1 like

En dan rijd je er nog niet eens in….

1 like

goed man! Dit is de hobby :slight_smile: Weg doen, toch weer terug omdat het gevoel er bij zit. Niet rationeel, wel fantastisch :slight_smile:

2 likes

Wij zien de wristshot aan het stuur van je Giulia graag tegemoet :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 like

Dat wil ik wel even mee volgen. Ik denk zelf dat de Hirsch Bagnore in het zwart goed zal staan, maar ik sta open voor suggesties.
Het is wel leuk om er een Omega gesp op de band te zetten.

Qua stalen band, geen idee of je het er voor over hebt, maar de stalen band van de 3861 past ook op je 1861 en die zit heerlijk!

1 like

Maar ik draag nu met plezier op mijn BB58 een bracelet van Forstner. De president die ze daar voor Speedmaster hebben lijkt me heel fraai.

De President 1450 van Uncle is ook echt geweldig voor de Speedy vind ik :slight_smile:

Ow en, mooie kleur op de Giulia!

2 likes