Dames en heren,
Een kleine twee maanden geleden ongeveer vertelde ik nog dat ik, na de aanschaf van de Sub, eindelijk rust had in m’n kop. Niet elke dag de moeilijke keus wat doe ik vandaag om en ook niet meer die eindeloze jacht naar de volgende koop.
Waar is het dan misgegaan?! Nou stiekem had ik de omega speedmaster al in het vizier nog voor ik de Rolex kocht. En ja… Het bleef toch kriebelen, zeker door het zien van de plaatjes in het “wat draag ik vandaag” topic. Maar dan het grote dilemma, hoe krijg ik m’n betere helft zover om te gedogen dat ik “alweer” een nieuw klokje mag kopen. Nou daar zijn een paar maanden geleden, na de aanschaf van de Rolex, duidelijke afspraken over gemaakt. Maandelijks komt er een bedrag in m’n horloge potje en daar mag ik mee doen en laten wat ik wil.
Twee weken geleden was het dan zover, de aanschaf van de speedmaster. Ik heb de klok overgenomen van een formulid, dat verliep allemaal uiterst prettig. Wat is het een prachtig ding zeg, ik blijf maar staren naar m’n pols. De wens was een exemplaar met 321 uurwerk, maar het potje was niet toereikend. Op de tweede plaats was mijn wens een exemplaar waarin tritium is gebruikt, dat is wel gelukt. Genoeg gel*l tijd voor foto’s!
En dan is dit nu, naast wat andere niet noemenswaardig horloges, m’n huidige trio:
Zit erover de denken om de breitling weg te doen en een pelikaan aan te schaffen of te sparen voor een Rolex explorer. De breitling is alleen wel het eerste ‘echte’ horloge wat ik heb gekocht. De onrust begint alweer…