NA: Weer geen IWC

Een IWC Mark XX stond nog op het verlanglijstje maar na een tijdje twijfelen werd het toch een Santos.

Maar niet getreurd de volgende aankoop zou een Mark XX worden was de gedachte totdat ik tegen de Breitling Chronomat GMT aanliep.

De Breitling gekocht, dan maar geen IWC was de gedachte, mooi, klaar, ik ben tevreden.

Of toch niet…

Ik had ook nog een Seamaster, deze weg en een Mark XX ervoor in de plaats?

Even passen kan geen kwaad, dus de motor gepakt en en een kijkje gaan nemen bij IWC.

Mooi maar niet helemaal overtuigd, toch wel erg veel dial en ik wil eigenlijk ook een Omega in de verzameling houden.

Dus IWC weer van het lijstje, het zou een Aqua Terra worden maar met een listprijs van €7300 aardig aan de prijs dus toch maar even geduld. Misschien komt hij op het forum in het blauw of bij een van onze huisdealers voorbij,

Het wachten werd beloond want gisteren zag ik dat de mannen van Q-Watches hem voor een mooie prijs te koop aanboden en laat ik die avond nou net een afspraak hebben om een hapje met ze te gaan eten. :slightly_smiling_face:

Deal gemaakt, zoals iedereen inmiddels weet kan dat prima met die mannen, en vandaag de AT opgehaald.

De IWC komt op het lijstje waar ook de Speedmaster op staat. Mooi maar gaat er waarschijnlijk nooit komen.

:grin:

155 likes

Lekkere aanwinst, Boetje!

Veel draagplezier en was het eten ook lekker of werd het koud? :joy:

1 like

Gefeliciteerd met je niet IWC! :wink::hugs::pray:

1 like

Eten was warm en lekker :grin:

1 like

Wist niet dat IWC zulke mooie dials had. :wink:
Zonder dollen, toffe AT, heel veel plezier ermee!

1 like

Mooie aanwinst weer Ben :smiling_face::ok_hand:t2:

1 like

Cartier en Aqua Terra :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Prima keuze hoor!
Ge iet ervan!

1 like

Heb je al eens gekeken naar de zwarte compleet andefrs

1 like

Gefeliciteerd met Aqua Terra :+1:

1 like

Prima zoethoudertjes dus :sweat_smile:

2 likes

Die wispelturigheid is mij en de andere forumgasten totaal onbekend.

In elk geval een goede smaak :+1:veel plezier met de nieuwe aanwinst!

1 like

Erg mooie AT. Gefeliciteerd en heel veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Nou compleet anders wil ik het niet noemen aangezien alleen de dial een andere kleur heeft. :slightly_smiling_face:

Overigens vind ik die zwarte erg mooi maar heb al 3 zwarte dials dus het genoemde drietal maakt de verzameling, met het beige, groen en blauw, wat vrolijker.

1 like

Wat een mooie aankoop! De volgende keer maar een IWC dan :innocent:

1 like

Grappig verhaal! Ondanks dat het geen IWC is, toch een waardige aanwinst. Gelukgewenst.

1 like

Schitterende Omega, gefeliciteerd!:ok_hand:

1 like

Goede keuze :ok_hand: Ik vind de IWC ook wat vlak

1 like

leuk ding en een witte IWC is het ook niet helemaal :+1:

1 like