NA: Weet je wat leuk is?

Als je vriendin meedoet in je horloge hobby :smile: :smile:
Maakt de aanschaf van je eigen horloges makkelijker, geeft een goed onderwerp om over te praten EN ze koopt haar eigen horloges… :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Vandaag naar S&C Den Haag geweest voor een Cartier Rondo op stalen band. Drie weekjes wachttijd maar daar is hij dan:



51 likes

Mooi hoor, leuk als je vriendin dezelfde hobby heeft :+1:

1 like

Koester dit!
Helaas snapt mijn vrouw niet waar ik het over heb op dit gebied.

2 likes

Zo dan !
Zo hoort het !
Veel plezier samen. Jaloers !

1 like

Mooi hoor gefeliciteerd :ok_hand:t2:

1 like

Ik dacht dat een Cartier altijd vierkant is…

1 like

Ze heeft een goede smaak, mooi hoor :ok_hand:

1 like

Liefde is… samen horloge uitzoeken😉

1 like

Prachtige ronde Cartier, veel plezier samen!

1 like

Mooi horloge hoor!

1 like

Tof horloge!
Van harte!!

1 like

Wacht maar totdat ze jouw horloges begint te lenen, dan piep je misschien wel anders :wink:

1 like

Bofkont (dat je je vriendin ook heb kunnen besmetten!)

Ik wilde laatst op Schiphol een Cartier Tank voor mijn vrouw kopen ipv zo’n trendgevoelige armband van hetzelfde merk waar ze zelf om vroeg (die bijna evenveel kost!). Maar nee hoor, ze hoefde het echt niet… :weary:

1 like

Daarom zijn AL mijn horloges 42mm :smile: :smile:
Zij draagt niet groter dan 36mm :blush:

Ik heb haar zelfs een keer de kans gegeven, ik had twee Day-Dates (één geel goud, één wit goud) en die vond ze toen te groot… Twee maanden later had ze spijt omdat 36mm toch wel OK was :smile:

1 like

Volhouden!
Veel Youtube aanzetten met Watchfinder, Roman Sharf, Baldassare en ArchLuury filmpjes ! (Ok, die laaste misschien niet) Dan krijg je haar wel over :smile:

1 like

Thx bro, ik zal mijn best blijven doen. Hopelijk kan ik haar dan over een jaartje in-da-club krijgen (al acht ik de kans nog steeds klein😀

1 like

Mooi horloge heeft ze gekocht.

Leuk als

Oh nee , ben blij dst mijn vrouw de hobby niet deelt.
Blijft er minder geld over voor mijn horloges …

1 like

Ja maar da’s makkelijk op te lossen, gewoon meer geld gaan verdienen :wink: :wink:

1 like

En ze heeft smaak, dat helpt :smile:

Heel leuk!

Ik heb mijn vrouw een Cartier cadeau gedaan waar erg blij mee is. Verder vindt ze al mijn horloges hetzelfde want staal is staal :joy:

1 like