NA: weg van de groene koorts

Prachtig horloge, ik kan goed begrijpen dat je de two tone er voor hebt weggedaan, toch niet echt dé explorer.

Ik heb m ook op het verlanglijstje staan. “The eagles eye”

Voor de liefhebbers nog even een vergelijking met de nautilus:

4 likes

Nice, er zal een wereld voor je open gaan. Veel van Rolex is natuurlijk mega mooi maar dat geldt ook voor genoeg andere horloges. Zoals bijvoorbeeld je nieuwe aanwinst. Vind de wijzerplaat heel gaaf. Geniet ervan.

1 like

Goeie keus. Dit zit voor mij naast de Santos en de PRX in de top drie van mooiste horloges in dit genre. Die wijzerplaat is fantastisch, de zijkant kast ook. :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

2 likes

Ik snap de vergelijking, maar dit is natuurlijk een heel verschil in ‘leagues’ :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Écht een heerlijk horloge! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik zag ook net dat die opgebouwd is uit meerdere delen, de lugs hebben een scheidingslijn met de zijkant, heel apart. Wel gaaf van Chopard. :grin:

En voor de Rolexlovers, kijk eens even naar het uitlijnen van de kroon :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Mijn like heb je iig. Gefeliciteerd, Door.

1 like

Mooi ding, zeker de plaat :ok_hand:t3:

Heb toch een beetje moeite met de locatie van het datumvenster.

1 like

Wel weer fijn dat de achtergrond blauw is, mij stoort het daarom niet. Bij zo’n Nautilus daarentegen…

Dat is zeker een pluspunt!

1 like

Leuk Dora! Ik vind ‘m tof. Ga je jouw naam nu aanpassen? Niet handig om met je eigen voornaam op het forum te zitten ivm privacy :wink:

1 like

afbeelding

2 likes

Prachtig :ok_hand: Echt een blikvanger

1 like

Hadden ze m niet in tiffany blauw?

De datum: hoe meer ik er naar kijk hoe logischer ik t vind. Zeker om de (balans van de ) 4 roman cijfers te kunnen behouden.

Leuk zo’n chocoladetablet band :ok_hand:t5:

zeer goeie keuze als vervanger van de Dora.

Gefeliciteerd en geniet ervan

1 like

Zooo das niet verkeerd, gefeliciteerd :face_with_monocle:

1 like

Lekker! Gefeliciteerd :sunglasses:

1 like

Toffe keus!!

1 like

Oh nee….

Wie moet er nu iedere keer vol passie een lans breken voor de TT Explorer??

Ben bang dat dit de algemene waardering voor de TT explorer geen goed gaat doen… :stuck_out_tongue_winking_eye: by

Maar who cares, mooi nieuw horloge

2 likes

Gefeliciteerd, geniet ervan :ok_hand:t3:

1 like

Gefeliciteerd !
Ja prachtig apart horloge.

1 like