Prachtig horloge, ik kan goed begrijpen dat je de two tone er voor hebt weggedaan, toch niet echt dé explorer.
Ik heb m ook op het verlanglijstje staan. “The eagles eye”
Voor de liefhebbers nog even een vergelijking met de nautilus:
Prachtig horloge, ik kan goed begrijpen dat je de two tone er voor hebt weggedaan, toch niet echt dé explorer.
Ik heb m ook op het verlanglijstje staan. “The eagles eye”
Voor de liefhebbers nog even een vergelijking met de nautilus:
Nice, er zal een wereld voor je open gaan. Veel van Rolex is natuurlijk mega mooi maar dat geldt ook voor genoeg andere horloges. Zoals bijvoorbeeld je nieuwe aanwinst. Vind de wijzerplaat heel gaaf. Geniet ervan.
Goeie keus. Dit zit voor mij naast de Santos en de PRX in de top drie van mooiste horloges in dit genre. Die wijzerplaat is fantastisch, de zijkant kast ook.
Ik snap de vergelijking, maar dit is natuurlijk een heel verschil in ‘leagues’
Écht een heerlijk horloge!
Ik zag ook net dat die opgebouwd is uit meerdere delen, de lugs hebben een scheidingslijn met de zijkant, heel apart. Wel gaaf van Chopard.
En voor de Rolexlovers, kijk eens even naar het uitlijnen van de kroon
Mijn like heb je iig. Gefeliciteerd, Door.
Mooi ding, zeker de plaat
Heb toch een beetje moeite met de locatie van het datumvenster.
Wel weer fijn dat de achtergrond blauw is, mij stoort het daarom niet. Bij zo’n Nautilus daarentegen…
Dat is zeker een pluspunt!
Leuk Dora! Ik vind ‘m tof. Ga je jouw naam nu aanpassen? Niet handig om met je eigen voornaam op het forum te zitten ivm privacy
Prachtig Echt een blikvanger
Hadden ze m niet in tiffany blauw?
De datum: hoe meer ik er naar kijk hoe logischer ik t vind. Zeker om de (balans van de ) 4 roman cijfers te kunnen behouden.
Leuk zo’n chocoladetablet band
zeer goeie keuze als vervanger van de Dora.
Gefeliciteerd en geniet ervan
Zooo das niet verkeerd, gefeliciteerd
Lekker! Gefeliciteerd
Toffe keus!!
Oh nee….
Wie moet er nu iedere keer vol passie een lans breken voor de TT Explorer??
Ben bang dat dit de algemene waardering voor de TT explorer geen goed gaat doen… by
Maar who cares, mooi nieuw horloge
Gefeliciteerd, geniet ervan
Gefeliciteerd !
Ja prachtig apart horloge.