NA: weg van de groene koorts

Prachtig en van harte gefeliciteerd

1 like

Schitterende aanwinst. Een van de mooiste horloges momenteel, als je het mij vraagt :ok_hand: geniet er van.

1 like

Mooi horloge gefeliciteerd!

1 like

Bedankt allemaal :ok_hand:t2:

Het is ook tenminste eens iets anders :stuck_out_tongue_winking_eye:

Geniet van deze mooie tijd :sunglasses:

1 like

Prachtig horloge, enjoy!

1 like

Weet je wat mooi met blauw is?

Een Rolex 36mm, fluted bezel en jubilee :heart_eyes:

Hoe harder je roept dat je geen Rolex wilt, hoe meer duidelijk het wordt wat je stiekem wil hebben :innocent:

6 likes

Allemaal al gehad joh, vind het even goed zo :upside_down_face:

Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Serieus? Doe normaal man, @Dora heeft een geweldige liefhebbers NA, accepteer dat hij de sekte verlaten heeft en zich verder ontwikkelt :wink:

6 likes

Gefeliciteerd Doortje! Zit hier een stille rotor in? Veel plezier ermee!

1 like

Even zo groot mogelijk maken en voor je hoofd houden.

1 like

Very nice😊

1 like

Is dit het geheime account van het lid dat een tiffany OP niet gay vindt?

2 likes

Haha dankjewel kerel, er komen nog betere foto’s!

Mooi is gewoon ook dat Chopard de schijf blauw heeft gemaakt ten opzichte van bijvoorbeeld gewoon zwart. Ook vind ik het gekozen lettertype erg strak.

Goed vraag eigenlijk Henk, heb er nog niet mee gerammeld :upside_down_face:

Vandaag weer genieten, ik mis de Rolex nog niet. Dat hele merk voegt dus niks toe in je leven. Wel moet ik toegeven dat een oysterband zeer comfortabel zit! Deze is wat scherper aan de hoekjes.

3 likes

Is geen vergelijking mogelijk alle twee toppers. Tissot prs kun je dan ook gaan vergelijken. Chopard is toch wel erg mooi. Zeker het verhaal die erachter zit.
Mooie aankoop.

1 like

Dan snap ik niet waarom je bij een NA dan toch steeds Rolex moet benoemen.

2 likes

Beetje brutaal om in iemands NA je favoriete merk te pushen.

2 likes

Dat is het merk dat ik tot nu toe alleen maar gehad heb… dus dan is dit wel uniek voor me. Voor mij benoemenswaardig dus :v:t2:

Rolex is ook mooi, persoonlijk wilde ik even wat anders. Binnen dat merk kreeg ik geen rust 🥲

1 like

Ik snap dat je het met een knipoog doet. Maar er zijn mensen die echt geen Rolex willen.

Net zoals er ook mensen zijn die zonder God gelukkig kunnen zijn. Of zonder hond. Kat.
Kinderen. Crossfit. In willekeurige volgorde.

2 likes