Prachtig en van harte gefeliciteerd
Schitterende aanwinst. Een van de mooiste horloges momenteel, als je het mij vraagt geniet er van.
Mooi horloge gefeliciteerd!
Bedankt allemaal
Het is ook tenminste eens iets anders
Geniet van deze mooie tijd
Prachtig horloge, enjoy!
Weet je wat mooi met blauw is?
Een Rolex 36mm, fluted bezel en jubilee
Hoe harder je roept dat je geen Rolex wilt, hoe meer duidelijk het wordt wat je stiekem wil hebben
Allemaal al gehad joh, vind het even goed zo
Gefeliciteerd met je NA!
Serieus? Doe normaal man, @Dora heeft een geweldige liefhebbers NA, accepteer dat hij de sekte verlaten heeft en zich verder ontwikkelt
Gefeliciteerd Doortje! Zit hier een stille rotor in? Veel plezier ermee!
Very nice😊
Is dit het geheime account van het lid dat een tiffany OP niet gay vindt?
Haha dankjewel kerel, er komen nog betere foto’s!
Mooi is gewoon ook dat Chopard de schijf blauw heeft gemaakt ten opzichte van bijvoorbeeld gewoon zwart. Ook vind ik het gekozen lettertype erg strak.
Goed vraag eigenlijk Henk, heb er nog niet mee gerammeld
Vandaag weer genieten, ik mis de Rolex nog niet. Dat hele merk voegt dus niks toe in je leven. Wel moet ik toegeven dat een oysterband zeer comfortabel zit! Deze is wat scherper aan de hoekjes.
Is geen vergelijking mogelijk alle twee toppers. Tissot prs kun je dan ook gaan vergelijken. Chopard is toch wel erg mooi. Zeker het verhaal die erachter zit.
Mooie aankoop.
Dan snap ik niet waarom je bij een NA dan toch steeds Rolex moet benoemen.
Beetje brutaal om in iemands NA je favoriete merk te pushen.
Dat is het merk dat ik tot nu toe alleen maar gehad heb… dus dan is dit wel uniek voor me. Voor mij benoemenswaardig dus
Rolex is ook mooi, persoonlijk wilde ik even wat anders. Binnen dat merk kreeg ik geen rust 🥲
Ik snap dat je het met een knipoog doet. Maar er zijn mensen die echt geen Rolex willen.
Net zoals er ook mensen zijn die zonder God gelukkig kunnen zijn. Of zonder hond. Kat.
Kinderen. Crossfit. In willekeurige volgorde.