Is natuurlijk gewoon om een beetje controversie te creëren. Clicks en likes, you know the deal. We leven al bijna in 2022, alles draait om online interactie, grote
Prachtige aanwinst! Gefeliciteerd hoor. En bedankt voor de hoofdpijn
Ik liep vandaag toevallig langs de Chopard Boutique en door jouw post dacht ik “toch eens even in het echt bekijken”. Toen kreeg ik de beste brand experience die ik tot nog toe heb gehad. De historie van Chopard, het hele verhaal van het maken van de Alpine Eagle, foto’s, video’s, etc. En natuurlijk het horloge….
In het echt is hij zoooveeeel mooier (net als Grand Seiko). Heel chique en mooi afgewerkt. Dit merk krijgt absoluut niet genoeg aandacht kom ik nu achter. Ik ga maar weer even heel goed nadenken
Jij had hem toch bij Leon Martens vandaan? Ik was twee weken geleden daar om een Reverso Tribute te passen en toen ik klaar was zag ik volgens mij jouw Chopard Ik wilde hem nog bekijken en passen aangezien ik hem nog nooit in real life had gezien, maar ik was net klaar en al te lang gezeten, dus toch maar doorgelopen. Grappig hoe die dingen gaan.
En ja de retail prijs is wat aan de hoge kant (iets van 13K) en op Chrono24 zie je er veel van net onder de 10K. Kan je van die 3K toch weer wat leuks doen
Was met een knipoog, ik waardeer het merk nog voor wat het is. Vooral het comfort en waarschijnlijk ook de robuustheid. Geweldige horloges, maar ik zet het even op een lager pitje. Ik heb er nog eentje in de collectie.
Zonder microverstelling is het namelijk moeilijker om een goede ‘fit’ te krijgen, vandaag maar even een schakel bijgezet nadat hij gisteren echt te strak kwam te zitten soms. Gaaf systeem wel: