NA: weg van de groene koorts

Benoem het merk dan niet telkens. Daar zie ik de meerwaarde niet van.

“Weg van de groene koorts” en vd week iets met Rolex en kots dacht ik.

Enfin, hoop tere zieltjes hier. Dora kan best wat hebben. Nu wordt het groter gemaakt dan het is. Klein knipoogje.

Geniet ervan kerel. Vind het een leuk model.

2 likes

Moderne klassieker, prachtig horloge.

1 like

Is natuurlijk gewoon om een beetje controversie te creëren. Clicks en likes, you know the deal. We leven al bijna in 2022, alles draait om online interactie, grote :wink:

Dat is bij de APRO net zo.
Draagcomfort is bij Rokex banden toch wel erg goed.

1 like

Die kan ik toch niet betalen Henk! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Maar klopt, ook de sluiting van de Rolex is mooi rond aan de binnenzijde. Ze denken er wel goed over na, comfort is top :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst :ok_hand:

1 like

Van harte! Heel gaaf horloge.

1 like

Prachtige aanwinst! Gefeliciteerd hoor. En bedankt voor de hoofdpijn :see_no_evil:

Ik liep vandaag toevallig langs de Chopard Boutique en door jouw post dacht ik “toch eens even in het echt bekijken”. Toen kreeg ik de beste brand experience die ik tot nog toe heb gehad. De historie van Chopard, het hele verhaal van het maken van de Alpine Eagle, foto’s, video’s, etc. En natuurlijk het horloge…. :smiling_face_with_three_hearts:

In het echt is hij zoooveeeel mooier (net als Grand Seiko). Heel chique en mooi afgewerkt. Dit merk krijgt absoluut niet genoeg aandacht kom ik nu achter. Ik ga maar weer even heel goed nadenken :smile:

Overigens, als bonus nog de rose gold versie.

Ik kan iedereen aanraden om langs Chopard te gaan. Wat een geweldige mensen werken daar.

10 likes

Zoooo zeg, rosé is top… maar alles in staal krast al genoeg gok ik zo :grin:

Als je erover nadenkt is dit wel typisch een merk om gebruikt te kopen, dat scheelt serieus veel…

Top dat mijn post je daartoe aangespoord heeft, minder van de koppijn… :stuck_out_tongue_winking_eye:

GS is het zeker niet, maar weinig waardering krijgt het wel, gaat om de details bij dit horloge :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

Wel leuk dat Chopard zich in een conservatief branchedeel bezig houdt met het milieu en mensenrechten.

2 likes

Hele gave plaat! Gefeliciteerd!

1 like

Mooi man :ok_hand::+1:

1 like

Sjopaar is gewoon cool. Buy used en om te houden en je komt af en toe mooie koopjes tegen. Die Eagle is een prachtig ding.

1 like

Jij had hem toch bij Leon Martens vandaan? Ik was twee weken geleden daar om een Reverso Tribute te passen en toen ik klaar was zag ik volgens mij jouw Chopard :smile: Ik wilde hem nog bekijken en passen aangezien ik hem nog nooit in real life had gezien, maar ik was net klaar en al te lang gezeten, dus toch maar doorgelopen. Grappig hoe die dingen gaan. :slight_smile:

En ja de retail prijs is wat aan de hoge kant (iets van 13K) en op Chrono24 zie je er veel van net onder de 10K. Kan je van die 3K toch weer wat leuks doen :wink:

1 like

Gefeliciteerd! Erg mooi horloge en fijn dat de koorts weg is. :wink: De Rolex Explorer TT was leuk maar deze is veel gaver!

1 like

Ow god, je klinkt nu net als die ex rokers/vleeseters :roll_eyes:

1 like

Was met een knipoog, ik waardeer het merk nog voor wat het is. Vooral het comfort en waarschijnlijk ook de robuustheid. Geweldige horloges, maar ik zet het even op een lager pitje. Ik heb er nog eentje in de collectie.

Zonder microverstelling is het namelijk moeilijker om een goede ‘fit’ te krijgen, vandaag maar even een schakel bijgezet nadat hij gisteren echt te strak kwam te zitten soms. Gaaf systeem wel:

Misschien lichtelijk ingewikkeld voor een ‘leek’, dat doet Rolex natuurlijk wel goed!

1 like

Gefeliciteerd! Wat een geweldige wijzerplaat :star_struck:

1 like

afbeelding

1 like

Precies! Die Tribute is ook lekker hoor, vorig jaar gepast bij Schaap en Citroen Utrecht…

Wilde iets voor alledaags dus deze leek flink wat af te strepen.

Zijn natuurlijk typisch van die merken waar de kop er vanaf gaat. Dus dan maar wat gebruikerssporen, nieuw had ik er niet voor over :+1:t2:

1 like

Zo, die is ook wel heel gaaf! Wat een knaller.

Hoe is de fit nu? Systeem ziet er inderdaad ook wel gelikt uit. Moet zeggen dat ik niet veel van het merk weet maar dat het er echt goed uit ziet.

2 likes