Ietsje losser dan normaal, maar is altijd even wennen, anders schakeltje eruit voor de wintertijden. Hij zat me eigenlijk goed, maar ietsje strak als het warm was binnen.
Fit is een beetje vergelijkbaar met toen ik een DJ met hidden clasp had.
Gelukkig zijn de schakels zelf wel erg klein/kort.
Je kan de Alpine Eagle perfect laten passen want bij Chopard kan je nu ook een half link kopen. Zit ze ofwel ānetā te los of vast dan is dit je oplossing.
Zeker is het geen GS is die dan zoveel beter of mooier? Chopard komt hier niet zoveel voor op het forum. Geef het een kans niet altijd Seiko of Rolex. Het is een mooie aankoop.
Ik heb het wel voor blauw. Zoān grijze plaat zoals op dit prentje is meestal om de pols voor mij een no go. Dat had ik ook met de grijs-blauwe omega seamaster.
Ik vraag me vooral af hoe het op mān pols zou vallen. Die integrated bracelets maken het vaak groter dan de diameter zou doen vermoeden.
Van harte Dora! Nu ik zit ik alleen met een explorer TT op dit forum. Ik moet bekennen dat het nu wel begint te kriebelen om naar een ander horloge te gaan kijken.
Ja dat is dan ongeveer zoals bij mij. Ik ben niet vies van een groot horloge, maar dit zou een iets netter horloge zijn voor mijn doen. Passen dus! Jou staat het in ieder geval erg goed!
Er is nog een kleiner formaat in 36mm maar dit lijkt op de pols wel een < 34mm⦠Ook heeft het een ander uurwerk met mindere afwerking en gangreserve. Pas de 41 maar eens, ik was blij verrast met mijn relatief kleine pols. Die plaat wil je in het echt zien!
Dat komt omdat het horloge nog geen 40mm in diameter is. Dacht rond de 39mm als ik me goed herinner.
Als je een dunne pols hebt dan is dat natuurlijk ideaal.
Ik heb er wel wat hartpijn van gehad destijds. Toen het uitkwam ben ik direct naar mijn dealer gereden om het te kopen. De ontgoocheling was groot toen ik het paste.
Neemt niet weg dat het een ongelofelijk knap design is met een sublieme afwerking.
Ook een top kaliber. Alles HH eigenlijk.