Misschien goed om mijzelf toch maar eens voor te stellen… Ik ben Mattijs en kijk nu een maand of wat mee op dit forum om te oriënteren op miin eerste echte horloge. Ik ben 28 en woon in één van de zuid-Hollandse dorpen vlakbij zee. Ik werk in de ICT, als verkoop buitendienst, volg autosport en voetbal op de voet en beoefen zelf badminton.
Op mijn 16e kreeg ik voor het eerst een serieus horloge, een Seiko Kinetic, deze ligt echter al jaren in de kast en loopt intussen niet meer. Serieuze opvolgers zijn er, mede door budget en andere prioriteiten, nooit gekomen.
Met dit forum probeer ik meer te leren over horloges en ook wat vooral beschikbaar is momenteel. Het grappige is dat ik hiervoor maanden dacht een Tag Heuer Carrera te willen terwijl deze op dit moment nooit meer in mijn hoofd ronddwaalt. Ik merk dat ik bijna non-stop aan een Speedmaster Professional denk maar zou dit liever zien in combinatie met een dresser (denk vaak aan SARX033) om voor meerdere gelegenheden iets goeds te hebben…
Misschien nog leuk om toe te voegen… Als ik nu mijn collectie voor morgen zou samenstellen ging het om een Speedmaster Pro, Rolex 114300 Dark rhodium, Seiko SARX033 en een SKX009.
Mocht iemand opmerkingen, vragen, tips of ideeën hebben…Ik ben nieuwsgierig!
Hier ook welkom vanuit een Zuid-Hollands dorp Zo’n speedmaster met een mooie leren strap kan imo ook zeker wel bij nette gelegenheden. Maar eigenlijk kan tegenwoordig alles wel