NA: wel een Androidwatch, maar niet smart

Behalve de nieuwe schoenen van mijn dochter, had de fantastische pakketpostmeneer vandaag nog een leuk pakje bij zich! Spannend, weer iets om uit te pakken!

Een hoop vulling, garantiekaartje…

En een lekkere attentie, wat een feest!

Aha! Een omdoos…

En daarin natuurlijk de 'fraaie Android doos’

Tadaa! De ANDROID Parma 9015 AD658BW!

Na het verwijderen van een aardige hoeveelheid plastic en drie schakels uit band punniken, eindelijk om de pols. Mooi detail, is dat de datumloupe aan de binnenkant zit. Dus geen lelijke pukkel op het glas.

Mooie, zomerse klok met een Miyota 9015 als snelkloppend hart

Fijne, 24mm brede band

En dit is wel gaaf, de hele wijzerplaat is voorzien van lume!

Bedankt voor het kijken!
Groet, Jelle.

8 likes

Ziet er fris uit :+1:

Gefeliciteerd!

1 like

Strak. Bevalt me wel.

1 like

Erg fraai. Proficiat.

1 like

Mijn beste,

Mooi hoor!!
Ik wens je dan ook veel genoegen met deze lonkende klok. :watch:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je horloge en veel draagplezier!

Seriouswatches top zaak om bij te bestellen!

1 like

Holy Cannoli,…wat een klatser. Ik vind hem wel leuk, en met een mooi Miyota uurwerk erin !

veel draagplezier !

1 like

Heel gaaf! Geniet ervan! :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze strakke klok, mooi hoor, geniet ervan :+1:

1 like

Ziet er leuk uit, met een goede motor onder de kap. Veel plezier ermee.

1 like

Aan het begin van de herfst! :smile: maar goed, fijn hier weer eens een Android USA te zien, binnenkort zijn er niet meer nieuwe. Ik zag dat jij de laatste Parma hebt gekocht! Als je de smaak te pakken hebt, er staat een héél fraaie te koop op dit forum! :wink:

1 like

Inderdaad, ik zie dat die niet meer op voorraad is. Ben ik mooi op tijd geweest met mijn impulsaankoop :wink:
Ik heb de jouwe zien staan, maar viel uiteindelijk toch voor deze met de mooie witte wijzerplaat en dat fantastische high beat Miyota 9015 uurwerkje. Gaaf hoe die rotor als een dolle spint de ene kant op!
Die Maxjet, dat moet me trouwens ook een aardige aandachtsbom zijn aan de pols, met die oranje plaat en kloeke afmeting!

Meneer Coenraad, als ik zo vrij mag zijn u bij de mij bekende voornaam te noemen, wat verwoordt u zich toch altijd prachtig! Bedankt, altijd een genot om te lezen!

2 likes

Valt me nu trouwens pas op @James_T_Kirk , het is zeker een zomerse klok gezien de kroon. Niet het standaard Android logo, maar een zonnetje :sunny:

En nog even een toegift, zojuist even geprobeerd de lume op de kiek te zetten (even ‘opgeladen’ met de MagLite 4D LED). Blijft echt gaaf! :smile:

2 likes

Yep, echt iets voor mensen die een beetje willen opvallen met hun horloge… Vlak de Sea Gull niet uit, dat is een klasse uurwerk hoor!

gefeliciteerd,
Mooie klok en zwaar waarschijnlijk.
Er zijn er niet veel op het forum maar ik heb er ook een, weliswaar niet zo mooi als die van jou (quartz) maar toch ook leuk vindt ik.
[URL=http://s242.photobucket.com/user/lennootje/media/P1020870_zps7d54fa82.jpg.html][/URL]

groetjes en veel kijkgenot

Lenno

1 like

257 Gram, met 3 schakels uit de band genomen :smile:
Welk type is die van jou? Mooie kleur wijzerplaat, de mijne licht op in die kleur, de hele wijzerplaat is lume.

Mijn type is de Android Millipede Chrono.
Net als bij die van jou licht heel de wijzerplaat op, leuk merk.

groetjes Lenno

1 like