Behalve de nieuwe schoenen van mijn dochter, had de fantastische pakketpostmeneer vandaag nog een leuk pakje bij zich! Spannend, weer iets om uit te pakken!
Na het verwijderen van een aardige hoeveelheid plastic en drie schakels uit band punniken, eindelijk om de pols. Mooi detail, is dat de datumloupe aan de binnenkant zit. Dus geen lelijke pukkel op het glas.
Aan het begin van de herfst! maar goed, fijn hier weer eens een Android USA te zien, binnenkort zijn er niet meer nieuwe. Ik zag dat jij de laatste Parma hebt gekocht! Als je de smaak te pakken hebt, er staat een héél fraaie te koop op dit forum!
Inderdaad, ik zie dat die niet meer op voorraad is. Ben ik mooi op tijd geweest met mijn impulsaankoop
Ik heb de jouwe zien staan, maar viel uiteindelijk toch voor deze met de mooie witte wijzerplaat en dat fantastische high beat Miyota 9015 uurwerkje. Gaaf hoe die rotor als een dolle spint de ene kant op!
Die Maxjet, dat moet me trouwens ook een aardige aandachtsbom zijn aan de pols, met die oranje plaat en kloeke afmeting!
Meneer Coenraad, als ik zo vrij mag zijn u bij de mij bekende voornaam te noemen, wat verwoordt u zich toch altijd prachtig! Bedankt, altijd een genot om te lezen!
gefeliciteerd,
Mooie klok en zwaar waarschijnlijk.
Er zijn er niet veel op het forum maar ik heb er ook een, weliswaar niet zo mooi als die van jou (quartz) maar toch ook leuk vindt ik.
[URL=http://s242.photobucket.com/user/lennootje/media/P1020870_zps7d54fa82.jpg.html][/URL]
257 Gram, met 3 schakels uit de band genomen
Welk type is die van jou? Mooie kleur wijzerplaat, de mijne licht op in die kleur, de hele wijzerplaat is lume.