NA: Where IS THE LAMB SAUCE?!

Mooi hoor, veel plezier ermee! En altijd leuk als er een verhaal aan een horloge hangt.

1 like

Ah vandaar! Ik was ook al verbaasd dat ik de advertenties daar zelfs niet op eBay.de kon zien, met de regio op Duitsland. Maar het zijn dus echt twee aparte entiteiten. Thanks voor de info. :+1:

Ja dat is zn grote broer inderdaad! Ook erg mooi! ik heb zelfs heel even overwogen om gewoon voor die te gaan, toen bleek dat de 37mm amper te vinden is. :wink:

Soms is het gevoel gewoon goed en dan stelt zon rit niets voor! Gefeliciteerd!

Als vandaag de zon nog tevoorschijn komt zal ik er zeker nog een paar bijschieren! :smiley:

3 likes

Moo, proficiat

1 like

:eyes:

4 likes

Geduld en een gedegen aanpak loont, zo blijkt. Gefeliciteerd met het buitengewoon geslaagd digitaal hengelen! Geniet van de Ramsay-Breitling!

2 likes

Wat een ontzettend gaaf horloge.

Ik negeer koken, dus ik kende m nog niet.
Gefeliciteerd .

1 like

Heel vet horloge. En een mooi verhaal! :ok_hand:t2:

1 like

Thanks guys! Man man, wordt er steeds blijer van!

4 likes

Leuk verhaal over de aanschaf van een heel leuk horloge. Geniet er van.

1 like

Mooi verhaal! Bevredigend als je na zo’n lange zoektocht beloond wordt met zo’n fris exemplaar!

Gefeliciteerd, geniet ervan!

1 like

Nou… ik denk dat dit wel goed gaat komen. Die moet zondag maar eens beoordelen of het kroket of frikandel is. Het is al duidelijk dat je dit niet aan @cdg kunt overlaten. Die is veel te lief en neemt geen stelling.

On topic… Heel tof! Heel mooi horloge en weloverwogen keuze. Ik blijf een zwak houden voor ‘90’s Breitlings.

3 likes

Jij en Gordon Ramsay hebben goede smaak. Toen ik over dit horloge leerde vond ik ook gelijk een van de mooiere Breitlings. Het totaal plaatjes van dit horloge klopt gewoon.
Top!

2 likes

Goed verhaal en prachtig horloge, de rit meer dan waard !!

1 like

Mijn standpunt is duidelijk. Een frikandel speciaal is met ketchup.
En een kroket is verdomd lekker.
Met mosterd en een klein beetje mayo :ok_hand:

@Rami gefeliciteerd met je coole Breitling.

2 likes

In de lengte half opengesneden, streep ketchup, mayonnaise en gesnipperde (verse) ajuin.

Over of het nu curry- dan wel gewone tomatenketchup moet zijn, daar worden nog altijd oorlogen over gevoerd. :sunglasses:

2 likes

Dat is voor de patat.

Voor de rest
https://www.horlogeforum.nl/t/frikandel-speciaal-curry-of-ketchup/420063?u=cdg

Dat soort premium content is niet voor TL1 plebs zoals ik. Ik mis nogal wat. :pensive:

1 like

Maar toch… als ik een frikandel speciaal bestel en ik krijg er ketchup op, dan krijgt de beste frituurkeetmedewerker deze van mij terug en eis ik een nieuwe met curry of een refund😁

1 like