NA: Who loves ya baby?

Goedenavond allemaal,
Nog voordat het blauwe gedeelte dichtging eerder deze week, heb ik dit leuke ding nog kunnen scoren; een Fossil LED-horloge uit 2005. Ik wou al een tijdje een horloge dat leek op een jaren '70 LED-horloge, eentje die bijvoorbeeld Kojak gedragen zou hebben.

Er zit een lekker gewicht aan en hij is waarschijnlijk ook een stuk zuiniger met batterijen dan de originele LED-horloges! Nu ga ik er lekker van genieten, fijn weekend allemaal!

56 likes

Vraag me af hoeveel mensen hier nog weten wie Kojak was.
Leuk horloge.:blush:

1 like

Leuk horloge, gefeliciteerd! Veel plezier ermee!

1 like

Mijn beste,

Een plezante aanwinst!!
Kojak waardig.:lollipop:

Geniet er met volle teugen van.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dankjulliewel!

Veel mensen die net als ik ook 22 zijn, zullen waarschijnlijk nog nooit van het icoon genaamd Telly Savalas gehoord hebben. Wat een coole vent was dat zeg!

Hier met een Pulsar.

8 likes

Kojak met zijn glanzende schedel en zijn eeuwige lolly. Ik denk dat best veel mensen hier hem op TV gezien hebben,
Op één van de 2 Nederlandse netten :slight_smile: ,

Er zitten best veel oldtimers op dit forum. Ik word deze maand 60 dus reken me zelf ook daartoe.

On topic: gefeliciteerd met dit leuke horloge. Roept bij mij ook nostalgische herinneringen op.

2 likes

Gefeliciteerd!

LED horloges altijd leuk. :+1:

Saillant detail is dat Telly Savalas in “On her Majesty’s Secret Service” Blofeld speelde. Zonder lolly, het moet gezegd.

4 likes

Gefeliciteerd met je flitsende NA. Kojak was een begrip. Er waren nog niet zoveel televisie netten, dus bijna iedereen keek naar hetzelfde

1 like

een leuk horloge,
draag hem met plezier
en ja, ook ik heb Telly (kojac) Savalas nog gekent :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

Yep, en in die tijd ook Pepper met Angie Dickinson

3 likes

Dankjulliewel!

Wist ik, die film moet ik nog eens kijken, maar hij ligt wel klaar in de kast. Thnx voor de reminder!

1 like

Mooi retro fibes

1 like

Leuk! Daar is bij mij alle ellende mee begonnen :upside_down_face:

626f31040e2a6aeb3745009b642dcfe1

5 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst :ok_hand:

1 like

Dankjulliewel!

Geinig ding!
Geniet ervan!

1 like