NA: Winkeldochter

Een tijdje terug was ik gezellig met mijn vriendin aan het winkelen en zo nu en dan loop je eens bij een juwelier naar binnen om eens rond te neuzen.
Ik stond voor een vitrine met Seiko’s en Citizens te kijken en daar zag ik dit staan maar ik kon daar geen bijpassend horloge voor ontdekken. Dan zou het wel een stukje decoratie zijn.

Toen kwam mijn vriendin ineens enthousiast aanlopen en zei: "Kom eens kijken, ik ga een horloge kopen!"
Ik met haar naar de opruimingshoek en zei nog enthousiaster: "IK OOK!"
Ik had de inhoud van de fles gevonden, nl. deze schoonheid. Citizen AY5000-05L die al lange tijd op een nieuw baasje lag te wachten.

Een klokje bomvol contrasten en met een vrolijke uitstraling.

Het leuke is dat ik al een poosje hiernaar op zoek ben geweest, en het is niet zo dat het moeilijk is om er een te vinden, maar wel in een mooie staat voor een goede prijs.
Ik was dus echt wel blij om nog een ongebruikte bij toeval tegen te komen.
Er was 1 probleem, de batterij was leeg en dit hield in dat mijn verse aankoop direct voor garantie
terug moest naar het Citizen service center om de batterij te vervangen en weer waterdicht volgens specs terug te krijgen.
Dit heeft 4 weken geduurd maar nu mag ik er volop van genieten.

Jammer dat ik het knaloranje van de functiewijzer niet goed kan vastleggen

Het originele bandje vind ik niet wat en voor de somberder dagen komt er een Hirsch Carbon op.

Maar nu voor de extra zonnige uitstraling een oranje siliconen band.

Bedankt voor het kijken!

38 likes

mooi ding, alleen het stiksel van de hirsch vloekt een beetje…

2 likes

Erg leuk horloge, heb er zelf ook een gehad. Maar kon zelf niet zo goed wennen aan het speciale ontwerp. Veel plezier er mee :smile: :+1:

1 like

Dat vind ik nu net weer leuk terugkomen bij de rode markeringen op de plaat.
Aan de andere kant vind ik de hoge glansgraad van de band er wel wat minder bij passen.

Prachtige klok. Vind hem met zwarte band op zijn mooist.

1 like

Schitterend! Moet fijn zijn om zoiets onverwacht te vinden

1 like

Nice!:ok_hand:
En wat heeft je vriendin uiteindelijk gescoord?

1 like

Mooie aanwinst gefeliciteerd :thumbsup:

1 like

:no_mouth::no_mouth::no_mouth::no_mouth:
Een echte Marc Jacobs.

En ze begon zich net te interesseren voor Seiko en Breitling.
Vrouwen ook… :anguished:

1 like

Prachtig horloge, maar die Hirsch band moet er weer snel af, dat kan echt niet. Ik zie deze promasters het liefst op de originele rubber band. Die blauwe plaat is geweldig.

1 like

Eeehh… oké :+1::blush: en bedankt.
Zet ik hem er af en toe stiekem op als je niet kijkt.

2 likes

Lekker laten zitten op deze band.

1 like

Vrolijke verschijning. Enjoy :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie NA…ik vind het met de oranje rubberen band wel 'cool’:sunglasses:

1 like

Mijn beste,

Appetijtelijke verschijning!!
Goed hoor!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Veel draagplezier!!!

1 like

Heel mooi! Proficiat

1 like

Proficiat :relaxed:

1 like

Gefeliciteerd met dit icoon, veel plezier er mee :+1:

1 like