NA Wittnauer Supercompressor

Vandaag op de Rikketik tegenaan gelopen en ervoor gezwicht

27 likes

Heel gaaf, zoals al in het andere topic genoemd, maar hoe wat is de kleur van de wijzers, die lijken iets andere kleur lume te zijn, maar wellicht vertekent de foto. Anyway - veel draagplezier!

1 like

Yeps iets andere kleur, zie je duidelijker op de foto dan in het echt, ongetwijfeld een keer nieuwe wijzers gehad, bij een horloge van vijftig jaar oud vind ik dat geen probleem

Mooi man, proficiat!

1 like

Super!!!

1 like

Mooi horloge zier er uit als het merk Landeron hebben ook dit soort modellen…

Toch een mooi horloge…veel draagplezier.

1 like

Wow, zou dit dan soms een heuse Landeron-hommage betreffen denk je?!?

4 likes

:joy:

1 like

Die ziet er goed uit!

1 like

Dikke beauty

1 like

Enige jalouzie steekt hier de kop op…prachtig machtig!

1 like

Mijn beste,

Een frisse verschijning.:watch:
Leuk hoor.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Tja dat zijn de krenten uit de pap. Gefeliciteerd!

1 like

Yeps, ook wel een redelijk marktconforme prijs voor betaald, maar deze was dan ook wel heel erg mooi!

Ik heb je reeds gefeliciteerd, maar deze is een prachtig ding, dus nog maar een keer:
:+1::star2::boom::tada::watch:

1 like

Doet niets aan de pracht van het horloge. Veel draagplezier.

1 like

Ik begrijp het niet. Bij het opzoeken van super compressor concludeer ik dat er vroeger blijkbaar veel merken al wisten hoe de Longines Legend Diver er ging uit zien, en daar toen allemaal een hommege aan gemaakt hebben. Of zit het iets anders?

4 likes

Wow!! Mooi horloge.
Hier is mijn landeron

1 like

Mooi hoor! (De Landeron ook trouwens)

2 likes

Ook nog over zitten twijfelen die Landeron (superslim trouwens om de oude merknaam te kopen en opnieuw te gebruiken) mooi horloge en fantastische value for money in vergelijking met die Longines re-issue

2 likes