NA Wolbrook skindiver WT

Prachtig. Zo’n stalen bezel vind ik ook altijd wel wat hebben. Echte bandenswapper verwacht ik.
Geniet ervan :ok_hand:

Ik ken toevallig iemand…

Bedankt iedereen :+1:

Ik vind de bouwkwaliteit in verhouding echt ver boven het prijspunt liggen :ok_hand: de brushing is erg netjes, niet te diep, maar mooi. Kroon en kast zijn mooi scherp en printwerk is ook erg strak.

Let niet op de stofjes :sweat_smile:

Dat denk ik ook :sunglasses:

Euhj, da’s toevallig… Ik ken m ook!

6 likes

Van harte met je nieuwe aanwinst!

1 like

wel een apart en mooi horloge,
zelfs de verpakking is anders dan men gewoon is,
draag hem met plezier.

1 like

Hoe zit het met de beweging van de secondenwijzer? Tikt hij als een quartz of lijkt het automatisch?

1 like

Het lijkt automatisch. De secondewijzer gaat vloeiend rond, 4 tikken per seconde.

2 likes

Heel mooi horloge! Ik heb ook al een aantal keren rondgekeken op de website. Ik vind het prijsverschil tussen de Mecaquartz (199 EUR) en de Automaat (429 EUR) enorm groot! Treffend, want ik zou denken dat het Miyota binnenwerkje ook niet zo duur is in aanschafprijs. 199 is echt een koopje lijkt me :slight_smile: De 429 voor de automaat is me dan weer 100 EUR te duur. Vreemde prijszetting naam mijn mening.

Veel plezier met het horloge, erg leuk ding!

1 like

Wat ikzelf vooral storend vond, naast het feit dat ik gewoon een grab-n-go zocht, is de secondewijzer van de automaat. Een rode secondewijzer welke bovenop is gelegd. Vond ik zelf niet zo fraai :sweat_smile:

1 like

Nu je het zegt… was me nog niet opgevallen! Ik vind het wel cool!
Het Mecaquartz binnenwerk is inderdaad prima. Zelf ook van genoten toen ik een Dan Henry 1937 in bezit had.

2 likes

En natuurlijk een datum + cyclob welke de mecaquartz niet heeft :wink:

1 like

Zelf ook niet allergisch aan, maar inderdaad een afknapper voor velen :slight_smile: Zo zie je maar hoezeer smaken uiteen lopen

1 like

Nogmaals gefeliciteerd Sil, mooi ding!

1 like

Thanks buddy :v:

1 like

Errug mooi! :+1:

1 like

Gefeliciteerd met dit mooie horloge, en op die extra band had je dus niet gerekend net als op die watchpouch, zegt genoeg over de service van dat bedrijf. Wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

1 like

Ik moest toch even aan wollen zwembroeken denken

Maar fraai horloge hoor :+1: Gefeliciteerd met de aanwinst

4 likes

Congrats, veel draagplezier.

1 like