NA Wolbrook skindiver WT

Onlangs passeerde mij enkele beelden van een Wolbrook skindiver. Tof! Mooie afmetingen, aluminium bezel en een skindiver look-kast. Wat gelezen over Wolbrook en diens geschiedenis en het zaadje was geplant… Paar dagen later toch maar op de koopknop geklikt en het wachten was begonnen.

Wolbrook en diens dochterbedrijf Douglas is tegenwoordig gevestigd in Frankrijk. Dus dat betekende enkele dagen levertijd :ok_hand: via een track nr van DHL zag ik dat het horloge van Mulhouse, via Basel, Leipzig en Brussel uiteindelijk in Eindhoven op het regionaal depot binnen was gekomen vanochtend. Ervan uitgaande dat DHL niet bezorgd op Koningsdag verwachtte ik het horloge morgen. Niets bleek minder waar… Vanmiddag ging onverwacht de bel en kreeg ik de NA al in mijn handen gedrukt. Voorzien van een leuke verpakking, een extra leren band en een handige watchpouch.

Leuk artikel over de historie van Wolbrook wordt hier veel beter uiteengezet dan ik kan verwoorden;

Nu tijd voor plaatjes :sunglasses:

63 likes

Topper! Van harte :slight_smile: :ok_hand:t2:

1 like

Leuk ding! Stond er paar dagen terug de chrono versie in het blauwe gedeelte. Nog even getwijfeld maar net toch net te laat 🥲

1 like

Ziet er goed uit, zou wel je adres even blurren

Rob

1 like

Thanks voor de heads up Rob :wink: foto even verwijderd.

:partying_face:

1 like

Erg mooi!:ok_hand:

1 like

Leuk, gefeliciteerd!

1 like

Nice! Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd. Veel plezier ermee!

1 like

Leuke aanwinst :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je na :expressionless:

1 like

Leuk horloge! Had nog nooit van het merk gehoord maar zit dus een flinke historie achter, gaaf hoor. Enjoy!

1 like

Tof ding! Zit er ook weleens naar te loeren.
Veel plezier ermee.

1 like

Zo die is gaaf! Zou ook heel mooi op staal staan. Veel draagplezier.

1 like

Dat denk ik ook wel. Wolbrook levert ook beads of rice banden welke schijnbaar erg goed van kwaliteit zijn. Alleen staal is gewoon niet voor mij. Ik weet vooraf al dat die band na een halve dag in de kast was beland… Mede omdat dit horloge zijn beetje alle banden kan hebben, dus er zal het wat geregeld worden.

1 like

1 like

Hoe voelt het horloge ? Bouwkwaliteit enigszins goed? Zag een vintage look model op hun website dat best aardig eruit ziet :ok_hand:t6:

1 like

Gefeliciteerd Silvester, wat een fijne NA :slight_smile:

1 like

Mooie aanwinst! Geniet er van!

1 like