N/A Wolbrook Skindiver WT

En daar is hij dan
Na 3x in het winkelmandje gehad te hebben toch maar gekocht. Ik wou altijd al een skindiver in de collectie, dusja dan koop ik er toch gewoon één.

De BoR band is zeer degelijk en ook het saffier met ar coating ziet er strak uit. De kast is mooi afgewerkt en draagt comfortabel met zijn 11mm dikte en 40mm in diameter. Voor mij m’n kleinste horloge maar dit is misschien wel de opening naar meer kleinere horloges.

Voor verdere informatie verwijs ik jullie naar de n/a van mijn biervriend @Silvester1987

NA Wolbrook skindiver WT

En dan is het nu tijd voor wat plaatjes.

Enjoy.

53 likes

Ah nog ééntje. Leuk ding man. Die bor staat hem erg goed :ok_hand:t3:

2 likes

Aangenaam verrast van de kwaliteit van zowel de band als het horloge. Kan dit horloge toch wel de bang 4 buck stempel geven :ok_hand:t2:.

6 likes

Toffe aanwinst maatje! Veel plezier ermee, maar dat komt vast goed :wink::metal:

1 like

Nice! Is het al tijd voor een “Wolbrook Only” topic? :joy:

1 like

Tof ding! Enjoy :slight_smile:

1 like

En dan dit als start post?:rofl:

5 likes

Van harte kerel :ok_hand:t2:

2 likes

Prachtige aanwinst. Veel draagplezier.

1 like

Gaaf ding man, gefeliciteerd! everybody aboard de Wolbrook hypetrain! :wink: Maar terecht want ze zien er erg goed uit :+1:.

Maar dan dit….

image

2 likes

giphy (3)

1 like

Ik gok dat je account gehackt is want de @WatchGeek die ik ken had een duidelijke mening over sub 42mm kastdiameters…:

image

:wink:

1 like

Nice man, gefeliciteerd ! Kan niet wachten op die van mij

1 like

Fantastisch leuk horloge! :ok_hand: Heel veel plezier ermee gewenst!

1 like

Gave aanwinst! Van harte en veel draagplezier gewenst. :blush: :+1:

2 likes

Bedankt iedereen. Het is echt zoveel beter dan verwacht.:+1:t2:

2 likes

Gefeliciteerd! Heerlijke vintage-vibe! :slight_smile:

2 likes

Wie had dat verwacht. 40mm vintage vibe om mijn pols🤔

Cool ding :ok_hand:t3: Wolbrook staat ook nog op mijn lijstje. Ze hebben ook best veel keuze.

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like