Spijt komt altijd later, helaas.
Maar gelukkig rouleren ze nog wel eens vaker op 't forum, stonden er laatst ook twee mooie te koop in het blauwe gedeelte
Klopt, die gaat wel nog terug in de collectie komen!
Invicta, altijd goed. Veel plezier ermee.
Horloge is prima kwaliteit. Gaat voor eeuwig mee, zonder onderhoud. Band is inderdaad een rammelding. Maar goed, dat geldt ook voor Rolexbanden uit die tijd (de '80s).
Dus als we het gaan hebben over
…
Al het vintage spul is rammelig, wellicht ook een kwestie van persoonlijke voorkeur en ervaring.
Ik ben ook wat moderne horloges gewend, dus zou zelf ook minder snel kiezen voor een vintage.
Zeker waar! Kost niet de hele wereld en toch een leuk horloge
Goed verhaal
Lekker van genieten Daniël!
Thanks Anthony ga der weer opnieuw plezier aan beleven hoop ik
Haha die is er ook nog, weer een ander merk ook haha!
Leuk horloge Nelis
Ja Squale maakte de kasten voor de Tag Heuer destijds.
Weer wat geleerd deze avond!
Ik maar scrollen naar die Tag Heuer
Maar dit is een prima betaalbaar alternatief.
Ik was een jaar terug ook op jacht naar de “echte wolfie” tot ik erachter kwam wat ze daar tegenwoordig voor vragen (pak 'm beet 3K) … De jacht eindigde vrij snel zeg maar
Haha blijven scrollen
Kan het prima betalen haha, meerdere horloges die ruim meer kosten, maar dit is niet een horloge wat ik perse hoef te hebben in de vorm van een Tag Heuer 1000
Leuke aanvulling de jubilee eens een keer voor weinig geld weer een ander horloge
veel plezier ervan Zoon
Kan ook nog plezier hebben voor weinig geld
Nu je Wolfie nog op een Wolfie zetten
Een gold plated wolfie gaat toch voor een pak meer dan een stalen model, dat vind ik de prijs niet waard aangezien veel plated tags al voor de helft zilver uitzien
Thanks Lexaf ga der weer (opnieuw) lekker van genieten!