NA: WQT Eclipse n.01 + Voorstellen

Na een aantal maanden mee te hebben gelezen wil ik hierbij mijzelf (Martijn) voorstellen en tevens een NA laten zien. Ik heb nog twee andere horloges, maar die komen vast nog wel een ander keer aan bod.

De nieuwe aanwinst is een WQT. Een microbrand waarvan ik niet precies meer weet hoe ik erop gekomen ben. Waarschijnlijk ergens een blog doorgelezen en vervolgens is het horloge in mijn gedachte blijven zitten.

Uiteindelijk het horloge besteld in Amerika op 19 mei, en gisteren, na het aftikken van wat BTW en overige kosten het horloge ontvangen.
Het is een skeleton van 43mm, handopwinder, met een chinees binnenwerk (Hangzhou Watch Company).
Eerste indruk is een verzorgd horloge, wat ook aan de binnenzijde erg netjes is. Alle onderdelen zien er netjes bewerkt en ‘zoals het hoort’ uit.
Afleesbaarheid bij een skeleton is uiteraard altijd een puntje, en dit horloge ontkomt daar ook niet aan.
Geniet van de foto’s!

21 likes

Welkom bij de club Martijn.

Mijn beste,

Martijn, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op het forum :slightly_smiling_face:
Het horloge is niet echt mijn persoonlijke smaak maar des te leuker dat smaken verschillen

Welkom op HF Martijn :+1:t2:

Welkom Martijn. emot-tiphat

Welkom gozert! Veel plezier op het forum en pas goed op je portemonnee, met name de inhoud ervan :grin: :+1:

Hartelijk welkom!

Welkom en veel plezier, Martijn!

Welkom Martijn.

Welkom Martijn.

Van harte welkom en veel plezier van en vooral met je NA!

Welkom op het forum

Welkom en veel plezier op het forum!

Welkom op HF!

Welkom! Mooie klok!

Ik snap dat niet iedereen het mooi vindt, maar ik wilde het graag een keer proberen. Tot nu toe bevalt het goed!

1 like