NA x 2

Een aantal maanden geleden heb ik na 14 jaar mn ex de deur uit gedaan. De vrouw, voor wie ik ooit m’n 1e liefde de deur uit heb gedaan. Ze wilde in ons 1e koophuis een extra grote keuken. (Maar kookte amper😂)

Eenmaal het rijk voor mezelf: een compleet nieuwe Makita inrichting voor de schuur. Why not!
Maar nu begon het weer te kriebelen, oude liefde roest niet?
Dus melde ik mij hier op het forum aan, maar viste achter het net. Terecht gingen oud gedienden van het forum mij voor.
Na wat goedkope s****** te verorberen en mijn reputatie op te bouwen had ik eindelijk beet!
Nu kwam er deze week ook nog zo een goedkope s*** binnen vanwege de Invicta-gekte, maar die gaat ongeopend naar een neefje, mooie eerste “klok” voor het menneke. Dus die x 2 is voor hem.
Lang verhaal kort;
Papa is weer terug bij zijn true love, eentje die em niet naait en lang niet de helft van zn ALLES kost.
Ik ben weer Team…

…Rolex :sunglasses:

(Sorry invicta-crew)

42 likes

Heel erg mooi. :+1:

1 like

Heftig verhaal eigenlijk. Geniet van je horloge! En niet over een tijdje een topic over die Invicta die weg moest voor je eerste liefde hè!

4 likes

Mooi horloge! Ik moest de eerste paar zinnen wel een paar keer overnieuw lezen🤔

1 like

Mooie aanwinst en geniet van je verworven vrijheden :wink:
:+1:

1 like

Gefeliciteerd en koop ook wat nieuwe overhemden…:rofl: beetje rafelig randje te zien op de macro. :+1:

1 like

Heerlijke blauwe plaat, enjoy!

1 like

Super mooi! Gefeliciteerd met je nieuwe liefde

1 like

Zooooooohoooo boos. Ik proef de bitterheid door mijn telefoonscherm.

11 likes

Dat niet… Maar wel een mooi horloge :ok_hand:

Koken kon ze niet, terwijl de liefde van de man door de maag gaat, en naar zijn overhemden keek ze niet om, hij is wel heel geduldig geweest.

2 likes

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Schitterende aanwinst :v:️ ook wel een unieke manier van een scheiding uiteenzetten :sweat_smile:

1 like

Dank allen voor de emotionele steun.
Het is ook niet makkelijk om 14 jaar in 4 zinnen te proppen.

Maar 1 ding mag je van me aannemen, ik loop nu weer dagelijks met een grijns van oor tot oor.
Game on! :)))

1 like

Gefeliciteerd met het horloge en de scheiding? :thinking: Je schijnt er goed mee om te gaan dus :+1:

1 like

Gefeliciteerd!
Nu nog een cabrio erbij en de hunt is on. :+1:

3 likes

Mooi Ron, staat je helemaal super! Geniet ervan!

1 like

Ik vind je tekst wat raar lezen, behoorlijk rancuneus. Ik hoop voor je dat je hetzij geen kinderen hebt, of anders dat je met je ex gewoon lekker in het reine komt. Sorry als ik daar wat gevoelig op reageer, maar ik heb zoveel vechtscheidingen in m’n omgeving gezien dat ik er de komende 10 jaar m’n bekomst van heb. Wat doen mensen elkaar toch aan? 10 maanden heeft een makker van me 2 a 3 dagen in de week bij me moeten pitten om dit soort gelul.

Maar goed. Da’s een zijsprong.

Om nou een blauwe Aquaracer met stalen bezel een goedkope shitter te noemen… Sterker nog, ik ben niet van de platte hommages, maar ik kan zelfs die Invicta van de inkoop-actie geen shitter noemen. Horloge doet gewoon wat het doen moet, zit een OK uurwerk in en is verder niks mis mee. Sterker nog, ik vind de Poljot Alarm ook leuk.

Gefeliciteerd man. Mooi hoor. De DJ met blauwe plaat is toch één van de beste versies van dit horloge. Draag 'm in goede gezondheid.

Ik vind het horloge mooi, samen met die Tag, die Poljot en die Invicta een hartstikke geinig maar ik heb je topic geen like gegeven: :point_down:

Ga een cursus anger management doen of zo, wordt iets meer zen en trek lekker met dat ding de zon in, man.

Wat een tekst. Ik ga wat zoets eten om die smaak weg te bonjouren.

Daarom heb ik geleerd om uitstekend te koken. Dan gaat de liefde voortaan alleen nog maar via m’n piemeloris, en dat maakt het leven overzichtelijker.

1 like