Vorige week 4 nieuwe horloges verkregen via de veiling t.b.v. humanitaire ramp in Turkije en Syrië. Samen met mijn vrouw een budget afgesproken en vervolgens tot dat budget geboden op allerlei horloges.
Geen van de horloges stond op mijn wishlist maar dat was ook niet de insteek.
Nogmaals dank aan allen die een horloge of ander object ter beschikking hebben gesteld.
In dit geval ging het om @PetraO, @LeenV, @Frans53 en @Amazon.
Dat niet iedereen het “show-element” kon waarderen was ook af en toe merkbaar, en daar kan ik me deels in vinden maar uiteindelijk is er in toch bijna € 8.000 gedoneerd aan giro555 en dat vind ik dan meer waard dan het morele bezwaar tegen de manier waarop.
Ik ben blij met alle aanwinsten, ze geven wat meer “diepte” aan mijn nog prille collectie - al zijn het wel allemaal vrij kleine horloges die ik wellicht zelden zal dragen. Maar dat biedt dan weer kansen aan mijn vrouw of kinderen om te ruiken aan de horloge hobby, de tijd zal het uitwijzen.
Mooi om te lezen dat je er toch wel een beetje blij mee bent ook al is het niet helemaal je smaak. Maar wat je al zegt daar ging het niet om en wmb verdienen jij en alle andere bieders/kopers ook een compliment, dus bij deze!
Lekker Tom, alles binnen en top dat je meegedaan hebt met die veiling. Maar wat is die Omega mooi, anderen natuurlijk ook. Kleintjes draag ik eigenlijk ook niet, maar heb door die veiling toch een beetje het Brum virus te pakken . En natuurlijk gefeliciteerd met al die horloges . Die prille collectie zal snel groeien verwacht ik, op naar de 100