NA x2, de ene wat kostelijker dan de andere

Van harte gefeliciteerd! Erg tof idee, die Omega voor zijn 18e. Voor mijn zoon (nu 8,5 maand oud) heb ik een Speedmaster voor als hij voor het eerst vader wordt (als steuntje in de rug :joy:) gekocht. Geniet van allebei! En neem lekker vrij, het gaat zo snel dat opgroeien, dat horloge ben je zo kwijt!:wink:

1 like

Congrats met de geboorte van je kleine kabouter!
Bij graveren dacht ik meteen aan de sluiting. :+1:

1 like

Die oudere Aqua Terra’s zijn geweldig mooi. Veel mooier dan heel veel latere versies. Prachtig horloge.
En van harte met de andere aanwinst!

1 like

Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van je zoon en Prachtig allebei, om trots op te wezen👌🏻
Wou dat m’n vader dat ook voor mij had gedaan, ik doe het nu wel voor m’n beide schoonzoons, als ik mijn ogen sluit krijgen ze allebei een horloge.
Hopelijk duurt dat nog even :sweat_smile:
Graveren tussen de lugs is een mooie oplossing

2 likes

Gefeliciteerd en gefeliciteerd!

1 like

Dubbel gefeliciteerd. Trotse vader heeft mooie Omega al klaar liggen. Goed verhaal :+1:t2:

1 like

Proficiat met de kleine!

Prima keuze! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met de NA, aan het oortje te zien vast een mooi mensje!

1 like

Van harte met de kleine :ok_hand: de mooiste aanwinst ooit. Althans, totdat ze gaan puberen merk ik :joy:

Zonder gekheid, daar kan geen materieel tegen op. Maar wel een ontzettend mooie omega aangeschaft zeg.

Geniet er van :+1: mooie tijd

1 like

Gefeliciteerd met Aster! Veel gezondheid en gestage groei voor de (nu nog) kleine man!
Gaaf plan om iets voor de nabije toekomst aan te kopen voor hem. Nu uitvinden hoe de liefde voor mooie uurwerkjes met de paplepel mee kunt geven :wink:.

1 like

Dubbel gefeliciteerd :slightly_smiling_face: :+1:

Nee, zou ik niet doen. Dat vind ik orginaliteit niet ten goede komen. Misschien later een tatouage met zijn geboortedatum :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Een geschenk en een mooie Omega, geniet van beiden :slight_smile:

1 like

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. En wat een prachtig horloge ook om hem straks te geven wanneer hij 18 jaar wordt.

1 like

Gefeliciteerd met beide NA’s, zeer goede keuzes.
Gravere in de sluiting lijkt mij ook het beste, alleen te zien voor wie het wil zien.

Als hij 18 is zal er niet veel verschil met nu zijn, buiten de persoon :sweat_smile:

1 like

Gefeliciteerd goeie keuze!

1 like

:rofl::joy::rofl:

Twee prachtige aanwinsten :hugs::blue_heart:

2 likes

Van harte gefeliciteerd en hij zal zeker blij zijn met de super mooie omega

1 like

Mooi , proficiat met beide

1 like

Gefeliciteerd met jullie zoon!

En een heel mooi horloge. De geboortedatum graveren zou ik op de rotor doen als dat kan. Of iets moois maken wat in de doos erbij gaat.

1 like