NA x2: Miss Pinky en Mister Cool

Ik was al een tijd op zoek naar Miss Pinky, een zalmroos horloge. Leuke zoektocht, maar het was steeds net niet. Te duur, te groot, te druk, te simpel… Dressers moeten mijn aandacht kunnen vasthouden. :smirk:

Tot ik bij Christopher Ward ging kijken! Het blijkt dat ze inderdaad een 36mm rozige sportieve dresser hebben, en enkel in 36mm.

Ziehier Miss Pinky, de CW C63 Sealander.

Nog een paar nachten over geslapen, en dinsdagavond besteld. De hoop was dat die nog net voor mijn trip op zaterdag zou aankomen, zodat ik die mee kon nemen.

Verwachte levering op maandag. Ah, net niet dus.

Krijg ik donderdag plots een melding van CW dat mijn pakje op vrijdag gaat geleverd worden!

Het pakje wordt keurig afgeleverd, en snel geopend. Ik herken het CW doosje… maar eh… er zit een bandje bij? Ik had nochtans geen extra band besteld.

Opengemaakt en het is een zwarte rubberband voor de Twelve… Dat lijkt wel dik fout. :confounded:

Ik doe het doosje open, en wat blijkt?
Miss Pinky werd niet geleverd, maar wel Mister Cool, de CW C12 Loco!

Bij zijn bestelling een dikke 3 maand geleden was de verwachte levering 31 oktober. Totaal onverwacht dus.

Die verrassing was des te groter omdat ik net voordien bericht had gekregen van CW dat de Loco zich in T2 fase bevond. We werden al maanden netjes op de hoogte gehouden van de ontwikkeling stadia, knap hoor.

“A watch this complex takes months to make. As construction unfolds, we’ll send you exclusive updates from our Swiss atelier about your watch’s progress. You’ll become familiar with the ‘T0’, ‘T1’ and ‘T2’ stages, and how our watchmakers, designers and engineers come together to create a timepiece that doesn’t tell the time – but a story.”

T2 was net dus gemeld: “Now the watch has been sealed, it undergoes the pressure test, where it’s subjected to water-tightness tests at 3 bar, and passed through temperature shifts to detect leaks. Only after this can the case be cleaned, serial-checked and handed over to the T3 team for strap-fitting, the final quality check – and packaging.”

De T3 mail heb ik dus nooit gehad.
Welja, hier is hij dan, Mister (Loco) Cool: :sweat_smile:

Onbeschrijfelijk mooi!
Niet voor iedereen, maar wel voor mij. :heart_eyes:

Naast zijn zusje:

Ik heb er ook een zwarte rubber band bij, draagt heel aangenaam

Verbazend toch eigenlijk, met dergelijke horloges is het aangeven van de tijd eigenlijk bijzaak. Je kunt ze bij benadering gelijkzetten. Maar een totaal verschillende beleving dan wanneer ik mijn GS tot op de seconde nauwkeurig gelijkzet.

Evenzeer verbazend om te zien waar deze horloge orgie mij in 5 jaar (ik ben hier in 2020 mee begonnen) heeft gebracht. :exploding_head:

Miss Pinky heb ik laten leveren na mijn thuiskomst.

Aanschouw haar verrassende schoonheid. De dial heeft een mooie tint, het is geen zuiver zalmroos, en er zit een zachte brushing op. Dit ben ik nog nergens tegengekomen. :heart_eyes:

Naast de dial was het ook de kastvorm die mij heeft overgehaald.

En de bracelet heeft een halve link extra, handig!

Ik had enige schrik voor de 36mm op mijn 17-17.5cm pols, maar dat is geen probleem gebleken.

Me happy. :innocent:
Nu mag het even minderen.
Dank allen voor jullie aandacht, en om tot hier te lezen.
Prettig weekend. :pray:t2:

84 likes

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
Lekker kleurtje :sunglasses:

1 like

Lekker hoor :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met beide CW’s. Je hebt al een aardige collectie CW’s nu met deze twee erbij.

Die bespoke Bel Canto van je is prachtig. :heart_eyes:

Maar eerlijk is eerlijk, ze maken mooie, leuke en wat apartere horloges zoals de Bel Canto en C12 Loco.

Geniet van je nieuwe aanwinsten :+1:

1 like

Mijn beste,

Een mooie aanwinst.
Ziet er verfrissend uit.

Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Beide heel erg gaaf!

1 like

Heel cool. Loco is nog mooier op jouw echte foto’s dan de website foto’s.
De roze is mooi subtiel (de kleur, horloge zelf mag gezien worden!)
Gefeliciteerd met beide horloges!

1 like

Wauw man , gefeliciteerd met deze 2 toppers :ok_hand:t2:

1 like

Twee bijzondere NA’s. Gefeliciteerd Wim
Miss Pinky is de favoriet :+1:t2:

1 like

knap, een CW-liefhebber :ok_hand:
draag ze met plezier

1 like

De zwarte rubberband staat ‘m ook erg goed,fraaie passing met de kast :+1:t2:
Had je gezicht wel willen zien toen je de box opende en een totaal ander horloge verwachtte :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Van harte , super duo … veel draagplezier :+1::+1:

1 like

Mooie aanwinsten, gefeliciteerd! De kleur van die Miss Pinky is prachtig :heart: Veel plezier ermee!

1 like

Heel tof! Gefeliciteerd!

1 like

Toffe bijnaam @wimm5, Mister Cool :crazy_face:

Echt een uniek duo samen met de Bel Canto. Draag ze in stijl!

1 like

Die Miss Pinky is geen Miss Piggy zeg :smiling_face_with_three_hearts:
Mooi ding. Perfect maatje en lekker slank met mooie vormen :grin:
Veel plezier ermee.

1 like

Allereerst gefeliciteerd met je fraaie miss pink.

Waarvoor had je eigenlijk schrik? Dat je 36mm horloge te klein of te groot zou zijn.
Bij een 17 tot 17,5cm pols zit je bijna altijd goed met 36mm.

1 like

Gefeliciteerd met je mooie aanwinsten!
Die 36mm staat je goed!

1 like

Proficiat met beide! Die Loco zou ik wel eens willen irl bekijken. :+1:

1 like

Een mooie aanwinst, veel draagplezier gewenst :+1:t2:

1 like