NA (x2): Seiko SNZH57K1 & Timex Allied Coastline

Vandaag (of gisteren alweer eigenlijk) twee pakketjes mogen ontvangen. Zo heb je al 37 jaar niet echt veel beweging in de horloge doos en nu plotseling 5 nieuwe horloges binnen twee maanden :upside_down_face:

Unboxing #1: Seiko SNZH57K1

Via het blauwe deel van dit forum, voor een geweldige prijs en dito kennismaking met @DrSpeed de Seiko SNZH57K1 ontvangen. İn eerste instantie omdat ik nu echt na al die jaren ook een Seiko wilde hebben in de collectie (echt de allereerste ooit!) én omdat dit model redelijk makkelijk (en niet al te duur) te modden is. Zal dan ook morgen de mensen van het “Show je Seiko mod” topic stalken haha :rofl:

Unboxing #2: Timex Allied Coastline Gunmetal

Een impulsieve aankoop, maar ben er echt positief door verrast! Wilde graag een (goedkope) daily beater waar ik niet naar om hoef te kijken bij dagelijks gebruik. Lume is voor mij redelijk belangrijk merk ik en dan is de İndiglo functie van Timex echt iets gaafs zeg! Ook tof hoe ze bij Timex het bandje hebben ontwikkeld, smart thinking!

16 likes

Gefeliciteerd! Vooral de Seiko is super gaaf!

1 like

Have fun!

1 like

Leuke horloges, gefeliciteerd!

1 like

Thanks Jan-Paul! Ben er echt blij mee, we gaan hier iets (nog) mooi(ers) van maken!

Helaas kan ik als newbie je nog geen review als verkoper geven, maar bij deze dan: 5 sterren :upside_down_face:

1 like

Die Seiko vind ik persoonlijk een van de mooiste modellen die ze hebben. Alles aan dat horloge klopt perfect. En eerlijk gezegd, ik zou er totaal niets aan modden hoor.
Proficiat met deze smaakvolle aanwinst ! :+1:

1 like

Mooie aanwinsten! Persoonlijk zou ik ook niets veranderen aan de Seiko maar dat komt misschien omdat ik er zelf 1 heb :grinning:

Die Timex is ook erg leuk. Heb je die ook via het forum hier of online ergens gekocht?

1 like

Ik vind ze beide vet. Zat ook te kijken naar de SNZH57K1 toen. Mooie Seiko.

1 like

Ah mooi man, ik ben er ook echt gecharmeerd van. Maar, de mod die ik zou willen doen (laten doen, mij gaat dat never nooit lukken) zou ook echt een minimale mod zijn hoor (wijzerplaat en wijzers alleen en dan wel in dezelfde kleurstelling).

De Timex heb ik voor €55 gekocht bij horloge.nl, waarbij ik nu zie dat mijn versie uitverkocht is (niet eens meer zichtbaar op de website) en de zwarte versie nog voor dezelfde prijs te bestellen is:

1 like

Zo op leer ook erg cool vind ik :smiley:

Gefeliciteerd met je mooie nieuwe aanwinsten :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd !

1 like