NA Yachtmaster en hoe nu verder?

Mooie variant zo met die bezel bij het zwart!

1 like

Gefeliciteerd man :ok_hand::+1:

1 like

Heb het vermoeden dat deze hier niet heel geliefd is door oa. de mesh band, faux patina en de broad arrow, maar ik vind hem fantastisch!

Ook een totaal andere look dan wat je hebt.

10 likes

Lekker man.
Congrats met de NA🥳

Plaatje hoor :+1:. Gefeliciteerd!

1 like

Héle mooie YM, ik vind de combinatie super!
Veel plezier ervan, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd. Mooie keuze, het gaat hard wanneer je Rolex in begint te ruilen, maar hij is veel sprekender dan de DJ. :+1:

Kun je niet beter een knappe tropic kopen voor bij die Polar?

Onderscheidend is ie zeker. Ik weet niet of ik de nipt te korte wijzers, de power reserve en die pijl op het datumvenster trek.

De combinatie witte print met fauxtina lume is op dit moment in zwang, zowel bij Richemont als bij Swatch.

Al je toekomstplannen zijn minder geslaagd dan het trio wat je hebt liggen, waarbij de Polar mijn absolute favoriet is, dan de Yachtmaster, dan de Sub. Ik zou geneigd zijn die laatste te vervangen voor een simpele Explorer om wat variatie in de brouwerij te brengen, en het daarbij te laten. :slight_smile:

Prima, zolang ze het maar consequent doen op zowel de print als de indices / wijzers. :slight_smile: Deze is meer dan prima, al is het maar omdat ie geen golfjes heeft.

De AT en Breitlings die genoemd worden ook tof.

2 likes

Deze van de week inderdaad gepast in Rotterdam. Heeft mij toch wel verbaasd qua materiaal en looks.
Maar de prijs houd me tegen. Wel een topper om te zien en te dragen.

Proficiat met de aankoop.
Strak plan ook. De 007 hierboven zou ik ook wel durven opnemen :+1:

1 like

YM staat je goed! gefeliciteerd

1 like

Na een paar dagen om de pols durf ik wel te zeggen dat dit het horloge is waar ik al die tijd naar op zoek was.

:slightly_smiling_face:

9 likes

En terecht, prachtexemplaar! :blush:

1 like

Dat geloof ik, echt een enorm mooi ding! Geniet ervan

1 like