NA Yachtmaster en hoe nu verder?

Enkele maanden geleden kocht ik een Two-tone Datejust rose met sundust dial.

Voor mij een van de mooiste horloges, kon er uren naar kijken en dat heb ik ook gedaan.
Toch draag ik het liefst een sportmodel dus na veel getwijfel uiteindelijk besloten om de DJ te laten gaan.

De combinatie rose goud met staal bij DJ vind ik geweldig dus de keus was zo gemaakt. Het zou een Yachtmaster worden met mat zwarte plaat.
Hier werd bij de AD verrast op gereageerd aangezien meestal de bruine plaat de voorkeur heeft, maar ik prefereer zwart dus werd het zwart. :slightly_smiling_face:

Met 3 kleuren dials denk ik, nogmaals denk ik, mijn Rolex behoefte wel bevredigd te hebben en ga ik komend jaar op zoek naar 3 andere horloges om naast dit thrilling trio te dragen

Ik denk dan aan horloges van drie verschillende merken.
Mijn eerste gedachten gaan uit naar een witte duikert op rubber
De Omega Seamaster

Een blauwe racer
Chopard Mille Miglia

en een zwarte pilot.
IWC Spitfire

Tegen de tijd dat dit voor elkaar is ben ik weer 1tot 2 jaar verder dus voorlopig log ik hier nog niet uit. :grin::+1:

77 likes

Mooie aanwinst!
En best wel grootse plannen, drie horloges in een keer. Ik kijk doorgaans niet verder dan mijn eerstvolgende horloge.

2 likes

Prachtige YM en top collectie zo.

1 like

In een keer aan gedacht maar de aanschaf zal niet in een keer gaan. Het zijn overigens drie horloges die ik al lang in het vizier heb (Chopard of TH Monaco) en het zijn maar plannen. Ik kan er morgen zomaar weer heel anders in staan :grin:

1 like

Mooi hoor, allemaal, zeker ook de NA!
Ik denk dat de IWC voor de meeste variatie zal zorgen.
Geen chronobehoefte?

1 like

Schitterende collectie. Met een duidelijke voorkeur voor sporthorloges, maar dat is natuurlijk prima. :ok_hand:

Ik vind de Seamaster 300m zelf nog helemaal super. Ik kan hem blind aanraden. :grin: :clap: Qua kleuren denk ik dat je ze in het echt moet zien. Blauw staat voor mij persoonlijk op plek 1 en wit op 2. :trophy:

1 like

Nee op het moment niet, mijn laatste chrono was de Navtimer en veel beter wordt het voor mij niet, maar het ik sluit het ook niet uit :slightly_smiling_face:

Toffe configuratie voor die YM :ok_hand:t2:

1 like

Mooie set zo, vind de YM de lekkerste.

Die Chopard vind ik ook altijd erg mooi, zou een mooie aanvulling zijn.

1 like

In dat geval gooi ik er nog een plaatje tegenaan (gepikt van WUS):

7 likes

Prachtige aanwinst, mooie collectie zo .

1 like

Zou ik ook hebben gekozen
Mooie combinatie zo en mooi horloge die Yachtmaster :+1:

Vergeet niet om de Aqua Terra nog even mee te nemen in je overwegingen

5 likes

Dan wel op rubber.

Of de Avenger 2.

Keuze genoeg!

:slightly_smiling_face:

3 likes

gefeliciteerd :+1: en een goed plan ! Houdt ons op de hoogte s.v.p.

1 like

Haha ja, dat is vrij herkenbaar.

1 like

Ik zou een Monaco ook een mooie toevoeging vinden. Prachtige blauwe wijzerplaat, heritage, afwijkende kastvorm en chrono! En met jouw polsmaat meer dan :ok_hand: te dragen

2 likes

Zeker, wordt een erg moeilijke beslissing.
Alleen een chrono hoeft voor mij momenteel even niet zo nodig.

1 like

Schitterend die YM :heart_eyes::ok_hand:

1 like

Heel gaaf!

1 like

Sjiek ding hoor Ben, mooie Yachtmaster.
Geniet van je aanwinst. Jij hebt me daar wat mooie horloges in je verzameling intussen. :ok_hand:

1 like