Voor mij een van de mooiste horloges, kon er uren naar kijken en dat heb ik ook gedaan.
Toch draag ik het liefst een sportmodel dus na veel getwijfel uiteindelijk besloten om de DJ te laten gaan.
De combinatie rose goud met staal bij DJ vind ik geweldig dus de keus was zo gemaakt. Het zou een Yachtmaster worden met mat zwarte plaat.
Hier werd bij de AD verrast op gereageerd aangezien meestal de bruine plaat de voorkeur heeft, maar ik prefereer zwart dus werd het zwart.
Met 3 kleuren dials denk ik, nogmaals denk ik, mijn Rolex behoefte wel bevredigd te hebben en ga ik komend jaar op zoek naar 3 andere horloges om naast dit thrilling trio te dragen
In een keer aan gedacht maar de aanschaf zal niet in een keer gaan. Het zijn overigens drie horloges die ik al lang in het vizier heb (Chopard of TH Monaco) en het zijn maar plannen. Ik kan er morgen zomaar weer heel anders in staan
Schitterende collectie. Met een duidelijke voorkeur voor sporthorloges, maar dat is natuurlijk prima.
Ik vind de Seamaster 300m zelf nog helemaal super. Ik kan hem blind aanraden. Qua kleuren denk ik dat je ze in het echt moet zien. Blauw staat voor mij persoonlijk op plek 1 en wit op 2.
Ik zou een Monaco ook een mooie toevoeging vinden. Prachtige blauwe wijzerplaat, heritage, afwijkende kastvorm en chrono! En met jouw polsmaat meer dan te dragen