Heel leuk, mooie strakke lijnen!
Leuk leesvoer en mooie NA!
Leuke Yema , veel draagplezier gewenst.
haha al met al is het een heel proces om zo een horloge uiteindelijk binnen te krijgen
Een leuk horloge.Gefelicteerd ermee.
Erg tof horloge. Mooie retro kast en band. Ik heb ook een zwak voor deze horloges, vooral die bak techniek die stiekem zichtbaar is achter het rode glas.
Heb van de week een oude Fossil gekocht. Best een lelijk ding, maar die led maakt alles goed.
Zo gaaf die strakke lijnen…
mooie foto van de LED! de techniek is zeker er leuk van, mocht je nog iets bijzonders willen, een horloge van de game Cyberpunk heeft een bijzonder design, enige wat jammer is, is dat het logo er wat groot op staat
Tof ding, maar het probleem is dat dat geen ‘echte’ LED is maar een soort lcd met lampjes. Ik hou echt van de led van vroeger… waar je de metalen draadjes nog ziet lopen zeg maar…
Ik zou eerder bij Hamilton gaan shoppen dan bij Cyberpunk. Met name ook omdat het spel ook al zuigt.
On topic:
Leuke Yema, @Horloge5, LED horloges sowieso leuk qua techniek en geschiedenis.
Veel plezier er mee!
beetje off topic, maar ik heb cyberpunk altijd wel goed kunnen spelen. Toen het spel uit kwam heb ik die gekocht via google stadia, het enige wat je nodig bent is een goede internetverbinding, verder geen problemen
Die van Hamilton zijn ook zeker mooi!! de prijs van die staat me wel wat tegen
Dank!! dat gaat zeker lukken