NA Yema Kavinsky LED

Ergens in maart dit jaar kwam Yema met een kickstarter voor een LED horloge met naar mijn idee een heel vet design voor een nette prijs. Niet te lang nagedacht en omdat het een normaal bedrijf is leek mij ook wel dat de kickstarter het ging halen. Dat heeft het ook gedaan! Hun goal was 30k op te halen, maar uiteindelijk hebben ze ruim 660k opgehaald in dacht ik 2 weken! Was dus niet de enige die het een goed ontwerp vond. Het retro design van de jaren 70/80 met de scherpe lijnen spreek mij zeker aan.

Eerst de ervaring van de kickstarter zelf. Ik heb verder nog geen ervaring met Yema als bedrijf, maar hoe ze met de kickstarter zijn omgegaan is bijzonder. Het doel was eind juni dit jaar, perfect voor een zomer horloge :laughing: Dit hebben ze dus niet gehaald. Op zich geen ramp, maar de communicatie was er simpelweg niet. Er kwam ineens eind juli een bericht dat horloge uitgeleverd zouden worden. Je krijgt als persoon geen indicatie van wanneer het horloge zal komen.

Maar uiteindelijk is het pakketje binnen gekomen!

Het is netjes dat je er een pouch bij krijgt, al voelt die niet heel fijn aan. Heb er ook 1 van hodinkee, wereld van verschil :slight_smile: Je kon de armband op maat laten maken en dat is ook gebeurt, bij mij dan. Genoeg backers bij wie het niet is gebeurt als ik de comments lees.

het horloge heeft wel echt wat gewicht, wat op de pols wel fijn aan voelt. De bracelet is standaard, ook met een standaard sluiting en voelt solide aan voor de prijs. Gelukkig staat de samenwerking met Kavinsky niet groot in beeld. Een subtiel logo op de bracelet en aan de onderkant van het horloge.

Heeft iemand anders hier deze nog gebacked? Uiteindelijk hebben ze er 3333 van gemaakt, de laatste horloges via hun website verkocht die dacht ik ook wel vrij snel weg waren.

Bij aankomst ben ik blij het het horloge! Leuke zomer/feestjes vibe horloge, voor mij niet meteen een dagelijks horloge. En nu de foto’s :slight_smile:

33 likes

omdat ik het topic niet kan bewerken en per ongeluk op antwoorden heb geklikt, hierbij nog een paar foto’s :slight_smile:

12 likes

Erg leuk model, wat geeft ie nou aan op de foto?

1 like

nou, standaard niks, je moet op het metaal kleurige knopje drukken om de tijd te zien :upside_down_face: de rode knop is voor het aanpassen van de tijd, datum etc

1 like

Ja, maar e.e.a. licht wat wazig op. Of is dat meer de foto…?

Is in het echt wel te zien dat het 11.45 uur is?

1 like

dat is meer op de foto, klaarblijkelijk kan je LED niet goed op de foto krijgen, had er 3 gemaakt, alle 3 zien er zo uit, in het echt zie je het heel scherp

2 likes

Frequentie verschil in de led display t.o.v de digitale camera. Als je een filmrolcamera gebruikt heb je wel een leesbare foto.(100 ASA filmpje)

4 likes

haha die heb ik wel liggen! inclusief een negatieven scanner, maar ontwikkel niet zelf dus dat gaat ff duren :blush:

Success met de vintage camera :grin:

2 likes

Gaaf ding zeg! Heel veel draagplezier gewenst

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Bijzondere aanwinst

1 like

thanks! het is net ff wat anders wat voor bepaalde momenten leuk is!

1 like

haha dank je, je mag ook gewoon zeggen dat het niet je smaak is :wink:

1 like

Beetje gadget gehalte uiteraard maar ik vind het best een cool horloge! Lijkt me ook leuk om bij uitgaan te dragen, geniet ervan!

1 like

Zo heerlijk out of the box dit! Leuke aanwinst🤓

1 like

Wat een bijzondere aanwinst! Van harte en ik wens je er veel draagplezier van. :blush: :+1:

1 like

thanks! ik had al een tool watch, een dresser en nu deze, mooi trio zo voor verschillende momenten :slight_smile:

1 like

Leuk ding, als je je belichtingstijd van je telefoon aanpast werkt dat niet?

1 like

zal is kijken of dat kan op me mobiel!