NA: Yema Rallygraf Meca-Quartz Burgundy

Een “gewone” quartz chronograaf had ik al, een mechanische ook. Maar de mengvorm meca-quartz ontbrak nog. Al een tijdje keek ik daarvoor naar de Rallygrafs van Yema, speciaal de uitvoering met de wit-met-rode plaat. Die was echter bij Yema zelf niet meer leverbaar en de blauwe, groene en wit-zwarte exemplaren konden mij niet bekoren.

Onlangs stuitte ik echter op de Classic Racing School bij Clermond-Ferrand, waar je je met oude race-auto’s op een circuit kan uitleven, maar waar ook allerlei race-parafernalia worden aangeboden, waaronder, inderdaad, de meca-quartz chronografen van Yema, ook nog leverbaar in de kleur rood.

De bestelling was snel geplaatst, de bezorging duurde wat langer want men gebruikt de dienst Colissimo van La Poste; niet bepaald een klantvriendelijke en snel werkende vorm van pakketbezorging. Maar uiteindelijk kwam de bezorger van DPD (die het niet-Franse gedeelte van het traject voor zijn rekening neemt) aan het eind van de middag toch met het pakket aandragen.

Hier volgen wat foto’s van de inhoud van het pakket:

En natuurlijk een eerste polsshot:

De opmerkzame lezer zal zien dat de datum nog bijgesteld moest worden. :wink:

35 likes

Mijn beste,

Proficiat!!
Een enthousiaste introductie van een begeerlijk horloge.
Wát een mooie wijzerplaat.:ok_hand:

Ik wens je er een energieke tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Mooi horloge, gefeliciteerd!

Prachtig. :+1: Zelf de Reverse Panda (z/w) gehad, een tijdloos model deze Rallygraf. :watch::ok_hand:

Een prachtige aanwinst :ok_hand: veel draagplezier gewenst.

Gefeliciteerd :ok_hand:t2:

Ik kijk zelf ook al een hele tijd naar de Rallygraf’s, prachtige horloges maar deze kleurstelling had ik nog niet eerder gezien. Heel erg mooi, geniet ervan en veel draagplezier gewenst

Enjoy!

Mooie toevoeging aan je collectie en de kleurstelling maakt hem extra bijzonder. Gefeliciteerd met deze mooie Franse NA

Wow. Heel gaaf horloge. Leuk ook dat je hem op zo een aparte plek gevonden hebt.
Echt autosport horloge. Veel plezier ermee.

Gefeliciteerd

Proficiat :slightly_smiling_face::+1:

Toffe aanwinst!

een aparte kleurstelling, i love it :ok_hand:
draag hem met plezier

Cool horloge, geniet ervan :wink:

Gave Yema.
Een sportieve tijd gewenst.

Mooie Yema, Burgundy is prachtig! Gefeliciteerd

Veel plezier met dit horloge.