NA Yema Rallygraf Panda

No problem. Sowieso thanks voor het aanbod :pray:t3:

1 like

Mooi horloge, gaaf merk, zien we te weinig hier!

1 like

Mooie Yema! Van harte gefeliciteerd en succes met jouw tentamens!:+1::slightly_smiling_face:

1 like

Gaaf ding hoor. Mooie panda versie. :white_check_mark:

1 like

Thx!

1 like

Die retro-Yema’s zijn een voor een heel mooi.
Wat ik niet zo graag zie zijn dure ‘gadgets’ zoals dat leren etui waarin ie komt. Vind dat altijd zonde, ik verkies dan eerder gewoon een kartonnen doosje en 100 euro van de prijs af!

1 like

Eens, maar volgens een review op internet kwam hij eerst ook met een goedkoop kartonnen doosje. Hier vroegen ze destijds dezelfde prijs voor, dus dan vind ik dit beter.

Mooi hoor!

1 like

Keurig, zeer fraai horloge.

Zou je misschien je ervaring kunnen delen m.b.t. het glas? Heb je het idee dat deze robuust en krasbestendig is? Ik ben zelf ook al een tijdje op zoek en zit te twijfelen tussen een Yema Blue Tarmac en een Zodiac Grandrally. De yema heeft een fraaie wijzerplaat, maar de Zodiac heeft een saffierglaasje.

1 like

Volgens mij is het glas wel robuust. Het is natuurlijk geen safierglas, dus krasjes zijn niet volledig uitgesloten. Tot nu toe zitten er (gelukkig) nog geen krassen op en ook geen inimini krasjes. Mocht hij met een paar jaar dragen wel bekrast zijn, ga in misschien opzoek naar een juwelier die er een safierglaasje op kan zetten.

1 like

:upside_down_face:. Misschien nu ook maar kopen dan…:upside_down_face:

Loop al een tijdje te roeptoeteren dat ze erg leuk zijn.

1 like

Erg leuk ding! Dan Henry gebruikt dit werkje ook in hun “1964”-model. Dat mechanische chronograafdeel werkt echt super.

1 like

Heel cool!:+1:

Geniet ervan!

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Gewoon doen joh, krijg je geen spijt van denk ik. Misschien alleen even een leren bandje kopen van iets betere kwaliteit, dan is hij helemaal top.

Bedankt. Dat is ook een goed idee, had ik zo even niet aan gedacht. Mijn voorkeur neigt op dit moment echter toch naar de Zodiac. Ik wil hem voornamelijk als daily beater gaan gebruiken. Ik heb ook nog even gedacht aan de spacegraf, maar die valt om een andere redenen af.

Maar nogmaals; gefeliciteerd met deze mooie aanwinst:

1 like

Bedankt en succes bij het maken van de keuze!

Mooi horloge zeg!

1 like