NA: Yema Sous Marine. Wie vertelt mij meer?

Vroeg me inderdaad al af of de verkoper ook op het forum zou zitten. Jammer dat er niet meer geboden is dan. Ik zat net 21 cent boven de andere bieder :stuck_out_tongue:
Gelukkig is ie wel bij iemand gekomen die er blij mee is. Dat verzacht de pijn vast.

Dit is dan niet meer het originele uurwerk neem ik aan?

Wat is dat?:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Waarom niet? Yema is toch een Frans merk? :wink:

3 likes

Wel het originele uurwerk denk ik. FE staat voor France Ebauches en Yema is een op en top Frans merk. Met @koekoek eens.:slightly_smiling_face:

1 like

Handopgewonden horloge. :wink:

1 like

Haha. Hij is dan wel terecht gekomen bij iemand die hem leuk vindt, maar niet bij iemand die er verstand van heeft😅
Ach, misschien komt dat nog wel. Ben in ieder geval weer een stukje wijzer geworden😀

1 like

Dat komt zeker kerel! No worries! :wink: Gewoon mee blijven doen hier, net als wij, en dan komt hopelijk het ‘licht’ vanzelf een keer in zicht… :smiley:

Ik heb ‘het licht’ zelf nog niet gezien, maar blijf stug mijn weg vervolgen… :joy:

1 like

Volgens mij heb je het licht pas gezien als je tot inkeer bent gekomen en kunt toegeven dat je helemaal geen horloge nodig hebt. Maar zover wil ik het nog niet laten komen😅

1 like

Goedenavond @Klokkengek,

Het is volgens mijn zoekwerk een Cupillard 233-60 (FE 233-60)

2 likes

Merci beaucoup! :slightly_smiling_face::+1:

1 like

à votre service

2 likes

Bedankt allemaal! Toch weer iets geleerd over het horloge😀

1 like