NA; Yema Superman Dato CMM10

Na veel surfen, lezen, vooral hier (wat een bron van informatie en inspiratie is het HF toch), wat youtube enz., heb ik eind vorig jaar gekozen voor de Yema Superman Dato CMM10. Mijn vrouw en ik vonden, dat we voor ons 12,5 jarig jubileum, elkaar wel wat cadeau mochten doen. Voor mij werd dat een horloge, voor haar zal het een sierraad worden. Mijn omgeving heeft heel weinig met horloges. Ik hoorde mijn schoonzus de twijfel uitspreken of ze haar horloge van een nieuw batterijtje zou voorzien, of toch maar een nieuwe, want dat maakte in prijs bijna niets uit en iedereen (-1) knikte instemmend. Als ik probeer uit te leggen wat ik er zo boeiend aan vind, begint mijn vrouw na de 2e zin al te gapen.
Afijn ik merkte wat ik mooi vond, de Glashütte SeaQ, Breitling Superocean en Longines Spirit Zulu en nog een aantal. Maar alles ligt nogal ver boven budget.
Uiteindelijk kwam ik dit franse uurwerk tegen en al lezend werden vrijwel alle boxen aangevinkt.
Ik wilde weinig en niet te grote cijfers en letter, datum, mooi merk, zeer accuraat, liefst europees, niet te shining, maar ook niet uber sportief, saffier, ceramic bezel, inhouse movement, allez alles erop er eraan. Deze past echt bij mij. Hij loopt nog niet, maar nu en dan hou ik 'm even in het zonnetje en zeg ik hem dat ie nog tot maart moet wachten (was de afspraak) alvorens hij niet meer terug hoeft in de box (ook een net houten ding trouwens).

38 likes

Mooie keuze! (Dubbel) gefeliciteerd! :partying_face:

Heel mooi :star_struck:. Gefeliciteerd met de NA

Heel gaaf! Die scales band ook, oe la la!!

Gefeliciteerd met je NA!

Gefeliciteerd, zal denk ik ook op leer mooi staan.

Mooie NA :+1:t2:

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst :+1:

Mijn beste,

Gefeliciteerd met je nieuwe Yema horloge.
Ziet er goed uit!!
Een frisse verschijning.

Ik wens je er een fijne tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Deze is gaaf gefeliciteerd :ok_hand:

Een jubileum horloge, altijd goed. Gefeliciteerd alvast, ook met de blauwe NA

Gefeliciteerd met deze mijlpaal én het horloge!

Gefeliciteerd :grinning:

Van harte, mooie keuze!

een leuke verschijning
draag hem met plezier

Gefeliciteerd met je NA!:hugs:

Prachtig horloge. Gefeliciteerd.