Gisteren op de mat, Marktplaats koopje op basis van een slechte foto (dat zijn ofwel de grootste teleurstellingen of de beste deals ), deze Zal duiker.
Met 40 mm best een aardig stukje metaal voor om de pols maar zit heerlijk. De ring draait nog soepeltjes.
Kan nog wel een poetsbeurtje gebruiken (gaat hij krijgen ook) en eventueel nog een nieuw glaasje. Voorzien van een quartz uurwerk en waterdicht tot maar liefst 20 ATM.
Iemand die ooit van dit merk gehoord heeft? Ik ken het niet en op Google word ik er ook niet veel wijzer over. Kan daarom ook maar moeilijk een inschatting maken van de leeftijd, hoewel ik gevoelsmatig aan de early '80ās moet denken.
Oh verdraaid je hebt gelijk. Ik had wel een plekje gezien op de spoel maar hem nog niet onder de loep gehouden.
Nou ja, dit soort uurwerkjes zijn als het nodig is volgens mij nog wel ergens te krijgen. No problem at all.
Ik ben ook even op zoek geweest. Het kastmodel lijkt voor meerdere merken te zijn gebruikt. Denk daarom niet dat het merk er later op is geplakt maar dat het gewoon een generieke kast (al dan niet met pvd coating) met variabele opdruk is geweest.