Wait. Wat? Wat is een ZED? Een Zenith Defy uiteraard
Jullie hebben m al voorbij zien komen in wat dragen we vandaag.
Waarom nou een Defy? De laatste tijd heel veel gepost is wat had je willen dragen en ook deze bleef maar terug komen. Zelfs erover na gedacht een zoekertje te plaatsen hier echter moest de Hentschel eerst gepast worden…
Blauwe wijzerplaat dus.
Maar ook die titanium band. Prachtig gemaakt. En lekker licht.
Skeleton rotor en een siliconen enchapement die ik bijna niet op de foto kan krijgen. Ik verwijs graag naar de review van Watchbox voor een closeup daarvan.
En daarnaast: De kastvorm vind ik heel bijzonder en to top it off: Lume is voor mij bijna een must voor een daily driver.
Ik hou t kort, Tijd voor foto’s
En nu what is next
Hentschel laat me nog altijd niet helemaal los. Van de week een mail gekregen van ze hoe het met me gaat. Dat wellicht volgend jaar een groene wijzerplaat er komt. Jammer dat de H2 niet zwart genoeg was qua kleur. Echter heb van ze te horen gekregen dat ze ook een zilverkleurige wijzerplaat voor me hebben en dat ze t premium uurwerk wat in de H1 zit ook in de H2 kunnen bouwen. Met goldchatons dus… En ik heb van ze een foto gekregen van een verzilverde wijzerplaat wat er ook in kan ipv wit
Daarnaast: What has been seen cannot be unseen paar dagen geleden op HF. De GS ‘icelake’ SBGY007
Geen pr op de voorkant, handopwinder, volledig vloeiende sweep door springdrive vd de seconde wijzer.
Een pilot/flieger:
Dank voor het lezen en een fijne zondag toegewenst.