NA Zeemeester

Hallo HF,

Ik vond het weer eens tijd om een nieuwe aanwinst te presenteren. Met dank aan Jaap @SuperC van Ten2Two! Zal er verder niet te veel woorden aan vuil maken maar gewoon de plaatjes voor zichzelf laten spreken. De foto’s doen het horloge overigens geen recht aan maar het gaat m.i. om de intentie. Bij deze presenteer ik u de Omega Seamaster Professional Co-axial Master Chronometer grey dial.
IMG_20210111_115005








Bedankt voor het koekeloeren. :+1:

Grtz,
ThaWatcher

83 likes

Mooi horloge hoor!
Gefeliciteerd

1 like

Schitterende NA. Geniet ervan.

1 like

mooi horloge :ok_hand:

1 like

Ik kijk er naar uit om hier regelmatig eens een foto van te zien passeren. Deze staat ook op mijn lijst om misschien toch maar eens aan te schaffen voor de zomer.

1 like

Mooi man! De blauwe dial staat hoog op mijn lijstje.

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Heel mooi, gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Gaaf ding hoor. Inderdaad zijn die Seamasters in het echt vele malen mooier dan op foto’s.

Zit zelf ook al een tijdje te twijfelen om er één aan te schaffen voor de zomer/vakantie.
Hoe bevalt de rubberen band?

1 like

Nice man. Ik kan altijd al zo genieten van de kist waarin de Omega’s komen. Gewoon een plaatje om te zien.

2 likes

Prachtige versie! Heel veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand::+1:

1 like

Met dit horloge ben je niet alleen een zeemeester, maar ook aan wal ben je het mannetje. :sunglasses:
Mooie aanwinst!

2 likes

Prachtige Omega Seamaster, mooi kistje😀, gefeliciteerd en veel plezier er mee gewenst!

1 like

Gefeliciteerd !
Ja prachtig horloge.

1 like

Gefeliciteerd, wat is die mooi en staat je goed!

1 like

Prachtig, gefeliciteerd.

1 like

Mooie aankoop gefeliciteerd!

1 like

Een nette aanwinst! Gefeliciteerd.
Mooie wijzerplaat!

1 like

Hoe vaker ik m’ ziet, des te mooier ik m’ vind. Tof horloge!

1 like