NA; zelfbouw voor de vakantie

Verrassend mooi!!!

1 like

Heel geslaagd, deze zelf bouw. wat/wie is Julien?
:grin:

1 like

Ik dacht dat jullie het nooit zouden vragen😉
Julien ken ik al heel wat jaren en inmiddels heeft hij een flinke ebay shop met mooi en goed spul!

https://www.ebay.nl/sch/i.html?sid=mt-swissmade&_pgn=1&isRefine=true

3 likes

Ja klopt! Maar de autist in mij wil een horloge binnen een paar seconden per dag afregelen en ik had hem net gelijk gezet. :wink:

Mooi! Goed gedaan hoor!

1 like

Erg mooi horloge, top gedaan! :ok_hand:

1 like

Echt ontzettend gaaf! Vraag mij af wat zoiets nou kost en of deze na te doen is in 38mm

@TheWornWatch,

Als je de link eindje terug volgt kan je in de ebay shop de prijzen zien. Uurwerk is een Topgrade Valjoux 7750. (Ik koop alleen direct met vriendjeskorting😁)
Veel kleiner dan 39mm kan ik me niet herinneren met een 7750 uurwerk, dat red je niet ivm uurwerk diameter. Met een inner bezel helemaal niet, deze draait om de diameter van het uurwerk ivm positie sub wijzers.
En het mechaniek om de inner bezel te draaien vraagt ook wat ruimte.

Lekkere vakantieklatser! Gaaf ding :ok_hand:t3:altijd leuk om zelf lekker te zoeken en te knutselen :grinning:

1 like

Knap stukje nijverheid!

1 like

Geweldig mooi geniet ervan

1 like

Prachtig vakmanschap!

1 like

Update na ruim 24 uur dragen✔ super fijn horloge!

Wat loopt zo’n top grade Valjoux toch mooi!
Afgeregeld na het bouwen en gelijk gezet met de tool clock die ik als app op mijn telefoon heb.
En die geeft de tijd mee aan een foto dus deze foto krijgt de tijd van maken 223810 mee oftewel 22:38 en 10 sec.
Loopt dus super goed op tijd!
Dit wordt een blijver! (Zei ik van meer horloges die nu de pols van een ander sieren🤣)
Nogmaals dank voor alle leuke reacties!
Ps even de foto aanklikken om de meegegeven tijd te zien.

2 likes

Beste meisink. Ik vind de $$ OHPF €€ 40mm Invicta killer :innocent: 8926 stijl miyota automaat heel mooi maar het lukt me niet een bericht te sturen vanuit de advertentie. Wellicht werkt deze manier. Ik bied 75 inclusief verzendkosten of indien je omgeving Eindhoven woont met ophalen.

Groet Stijn Heinemans

1 like

Ik heb je een bericht gestuurd.