NA: Zelos Aurora Field Ti

Hi,

De nieuwe is toegekomen.
Moet nog op maat gemaakt worden, zit momenteel nog in de plakkers, maar dacht m hier toch al even te zetten, de Zelos Aurora Field 38 mm Titanium in de kleur “Ice Blue”.

Leuk horloge, na lang wachten eindelijk binnen vanuit Noorwegen, het heeft bijna de volledige maand december bij de douaniers gelegen, maar goed.

Ben nog aan het beslissen wat ik van de 38mm vind, begin te denken dat ik misschien toch naar de 40 mm minstens moet. Ofwel moet het nog wat wennen.

Enfin, foto’s:

52 likes

Mooie dial!!

1 like

Gefeliciteerd. Prachtige wijzerplaat :star_struck:

1 like

Prachtig! :star_struck:

Waarom twijfel je over de maat? Laat 'ns om de pols zien?

1 like

6 likes

Ik zou deze, maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk, niet groter kopen. Deze maat lijkt mij perfect op maat voor jouw pols :partying_face::+1:

3 likes

Het zal wat moeten wennen, m’n vaakst gedragen uurwerk is een Garmin Fenix…

Mooie Zelos! Zo op de foto’s lijkt me 38mm een prima maat. Ik zou zeggen eens een paar weken dragen en kijken höhnest bevalt. Kleinere maten zijn vaak verrassend comfortabel.

1 like

Deze staat je prima :ok_hand:

Eens met @Anthony : ik zou 'm met jouw polsmaat niet groter nemen, maar doe vooral wat voor jou goed voelt.

1 like

Erg leuke wijzerplaat!

1 like

Mooi, Zelos maakt aparte wijzerplaten voor een prima prijs. Zelf ook een aantal gehad. 38mm is mijn ideale maat :+1:

1 like

Apart :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je NA Tom. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Proficiat!

Ik vind de maat helemaal prima, zeker omdat het ondanks het titanium een redelijk zwaar horloge is. Zou de 40mm niet eens overwegen eigenlijk.

Echt gaaf dat er zoveel verschillende details inzitten, twee kleuren lume, een lumed kroon, textuur van de wijzerplaat, diepte in de wijzerplaat door opgelegde en sandwiched indices.

1 like

Gave wijzerplaat en mooie maat!

1 like

Heel mooi horloge. Gefeliciteerd met je aanschaf. Veel plezier ermee.

1 like

Niet twijfelen, dit is echt de perfecte maat. Top👍!

1 like

Gefeliciteerd!
En wat een vette wijzerplaat. :heart_eyes:

Wbt de maat. 38mm kan prima.

1 like

Die maat past je perfect :ok_hand: gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Perfecte maat lijkt mij. Mooi horloge hoor, gefeliciteerd.

1 like