NA Zelos Great White v2

Al een tijdje was ik op zoek naar een duiker van rond de €500 en daarmee kwamen veel Seiko duikers in beeld. Het liefste in groen, maar meeste kwam dan ook in blauw of zwart.
Na een paar probeersels bij lokale juweliers was er niet 1 die mij echt aansprak.

Toen kwam ik de Zelos Great White v2 antique green tegen op internet. Omdat ik deze niet kon passen, wat filmpjes op internet opgezocht en meer informatie van het merk. Het sprak mij dusdanig aan dat ik uiteindelijk de trekker overgehaald en besteld.

Vandaag binnen gehad en zeker verast met de kwaliteit voor deze prijsklasse. Toch mijn verwachtingen overtroffen en vooral de band draagt erg goed.

Foto’s dan maar:

39 likes

Mooie duiker, geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd! Zeker leuk en weer 'ns wat anders. Wat is het formaat en wat zit er voor uurwerk in?

1 like

Mijn beste,

Proficiat met deze sportieve polsgenoot!!
Een gedegen aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooi merk en gave duiker, Zelos maakt erg toffe horloges! Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Zelos zie je hier niet vaak, leuk. Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan

1 like

43mm en een Miyota 9015

1 like

Gaaf man!! Tof horloge, gefeliciteerd :+1:

Dit is echt een topper met een super coole dial! Gefeliciteerd en de groeten van zijn bronzen broer.

3 likes

Mooi spul, Zelos. Die deelt rake klappen uit, eigenlijk boven z’n gewichtsklasse. Veel plezier er mee.

1 like

Zelos maakt echt kwaliteit. Geniet ervan.

Groeten van z’n titanium neefje

3 likes

Staat ook zeker mooi met die band!

1 like

Mooi merk Zelos. Gefeliciteerd!

1 like

Een wat betere foto voor de sfeer.

6 likes

Foto’s kunnen denk ik wel wat meer daglicht gebruiken, maar de dial is prachtig en ik ben gek op gekleurde secondewijzers als deze! Smoelt goed.

1 like

Gefeliciteerd!

Mooi merk Zelos, waar ik ook nog veel over opgezocht heb en filmpjes van heb bekeken. Voornamelijk over de Great White!

Geniet ervan!

1 like

Nice. Veel plezier van je nieuwe aanwinst.

1 like

Inderdaad maar op kantoor wat moeilijker. Zal nog een foto maken buiten.

Toffe aanwinst! Veel draagplezier!

1 like

Ik zie hier ook wel eens een Zelos komen, mooie horloges met een eigen smoel en veel value for money.

1 like