NA; Zelos hammerhead 2 bronze

Ik was al een tijdje het merk Zelos aan het volgen, maar de producties waren iedere keer snel uitverkocht.
Gister zag ik ineens een mooie op marktplaats staan. 2 vliegen in 1 klap, wilde ook eens een bronzen horloge in de collectie. Ik vind dat er altijd een stoer uitzien, maar nooit echt gehad.

De Zelos heeft een unieke blauwe dial (teal) en (naar het schijnt) een fantastische lume. Leuk detail, zit zelfs lume op de kroon.

Alles wordt aangedreven door een ETA2892, zou 1000m onder water moeten kunnen, voorzien van helium ventiel en dubbel domed saffier met AR coating.

Verpakt in mooie houten box, in een mooie leren watchroll.

Zoals je misschien wel merkt, ik ben enthousiast over de eerste indruk!

18 likes

Gefeliciteerd !
Ja brons net even wat anders.
Mooi met dat blauw.

1 like

Mooie duiker👍

1 like

Heel gaaf horloge! Van harte. :smile: :+1:

1 like

Dat is met recht een dikke duiker! Post hem ook in het Klatsers only topic zou ik zeggen :smiley:

En die blauwe dial is inderdaad erg mooi! Verder vindt ik het brons nu ook mooi… maar de verkleuring trek ik niet :see_no_evil: Maar dat zijn subjectieve dingen :blush:

Jij dikke blij… en dat snap ik :ok_hand:t3:

1 like

Toffe dingen maken ze bij Zelos.
Gave kleurencombi zo. Veel plezier ermee!

1 like

Lekkere bronzen klatser🤩

1 like

Deze past inderdaad wel in het klatser topic, ik zal nog eens een mooie foto maken😉

1 like

Ja, voor het geld heb je gewoon heel goede specs, en daarnaast heeft het een totaal eigen “smoel”

1 like

Van harte! Veel draagplezier … :ok_hand:

1 like

Je foto’s waren al :ok_hand:

1 like

Thanks, probeer de sunburst te pakken te krijgen, maar dat valt niet mee haha

1 like

Heel mooi exemplaar

1 like

Mooi merk Zelos. Prachtige wijzerplaat. Gefeliciteerd! :+1:t2:

1 like

Mooi hoor!

1 like

Mooie kleurencombinatie zo :ok_hand:t2:

1 like