Als ik na een dag werken wat vermoeid ogend thuiskom, vraagt mijn vrouw altijd: “Heb je je Zelos weer om…?”
Valt goed mee
Schitterend horloge! Volgens mij qua afwerking echt veel beter dan z’n prijs zou doen vermoeden! Erg gaaf ook met die twee kleuren lume dat zie je ook niet vaak in deze prijsklasse laat staan een kroon met lume! Erg gaaf!
Volledig mee eens! Bedankt
Heb je nog foto’s van de caseback en clasp etc?
Ik vind het ook reuze meevallen hoor.
't Was een geintje…
Ik had hem door
Echt fraai voor dat geld. Bijna ongekend zelfs. Geschroefde schakels. En een hoogwaardige clasp met quick set duik extensie. Hier kan o.a. Seiko nog heel wat van leren. Vragen 3-4x zo veel voor een horloge met een band en clasp die 10x beroerder is. Zelos is goed bezig.
Jep, deed me denken aan Miltat kwaliteit maar toch net iets beter… de band draagt super comfortabel… en ook massieve endlinks
Echt ultimate bang for buck. Top horloge!
Nuff said bedankt!
Jep de v3 heeft dan een duikersextensie in de plek en een andere band ook lijkt me?
Ach, het is maar een detail. Maar ik vraag me af hoe leesbaar je het nog vindt wanneer je de 45 gepasseerd bent.
Dat glidelock systeem is fantastisch. Ik weet even niet meer welk model @PowerReserveFan had gescoord, maar die was erg goed in balans op de pols en de band was meer dan prima. En het is leuk om een met verve gedecoreerde caseback te zien.
Dat is nog wel een tijd
Degelijk spul
Maar die 44mm kan ik niet hebben
Dacht ik ook maar valt goed mee
Serieuze aanwinst, met een toefje jaren 70 allure.
Nice. Hele mooie plaat ook!