Hij is binnen!
Iets meer dan een weekje geleden zag ik de Zelos Mako V3 teal van @Piede te koop staan in het blauwe gedeelte op het forum.
Wat een mooie wijzerplaat zeg dacht ik, en enthousiast besloot ik even op Google naar wat meer foto’s te kijken van het horloge.
Vol overtuiging dat dit hem moeder zijn besloot ik contact op te nemen met de verkoper.
Maar wat? Staat daar nou echt dat hij in die 10 minuten al verkocht is???
Logisch ook eigenlijk voor zo een prachtding…
Na wat heen en weer berichten heb ik contact opgenomen met @Phyl, de koper die mij te snel af was.
Wat een geweldige mensen bestaan er toch nog op de wereld. Phyl gunde mij als beginnend verzamelaar dit mooie horloge💪
En zo ben, ik iets later nadat ik misgreep, alsnog de trotse bezitter van deze mooie Zelos Mako V3 teal!
Het is dat ik het horloge niet meteen op gereserveerd zette, want eigenlijk had @Phyl het horloge al na 2 minuten geclaimd
Blijft een plaatje hoor. Misschien ga ik deze zelfs wel missen. Maar goed, één duiker in mijn collectie is blijkbaar waar ik steeds op uitkom. Dus ik wens jou er heel veel plezier mee!
Zelos Mako forumslet
De Christopher Ward heeft zich inmiddels wel bewezen als een blijver ja!
Ja soms moet je keuzes maken. De Seiko spb083 great blue hole neemt de duiker plek in.
Daardoor zal de Zelos weinig tot geen draagtijd krijgen. Een alpinist sarb017 kan een andere plek invullen en staat ook al een tijdje op mijn lijstje.