NA: Zelos Nova 2 Aventurine

Zo, na het voltooien van mijn ‘‘600 days, 1 watch’’ challenge met mijn Seiko Turtle (SRPE93J1), was ik wel toe aan een nieuw horloge! En vooral aan een iets dunner horloge, voor speciale gelegenheden;)

Gelukkig bracht Zelos de Nova 2 uit vlak voor ik mijn challenge had voltooid, en wow wat is die gaaf! Ik was bijna voor de MOP versie gegaan die @wimm5 heeft, maar ik ben toch ontzettend blij dat ik voor de aventurine versie ben gegaan​:blush: (Die MOP dial is ook super hoor Wim! :wink: ).

Prachtig ETA/Peseux 7001 uurwerk met côtes de genève finishing😍

Echt een aanrader voor iedereen die opzoek naar een unieke dress watch!

49 likes

Zeer fraaie aanwinst en ook voor jou een dubbele like voor de dress kast :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Wat een beauty👌
Ziet er magnifiek uit!!
Veel draagplezier dan ook met deze unieke Zelos.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Inderdaad prachtig. Je kunt @wimm5 de loef afsteken nu :smile:
Gefeliciteerd met je NA. Dat wordt je sjiek aankleden de komende periode

3 likes

Heel fraai :ok_hand:

1 like

Potverdorie wat gaaf!

Ik was helaas te laat en ze waren allemaal al weg.

Draag hem in goede gezondheid! En: dibs!

1 like

Dankjewel! Deze is nog steeds niet uitverkocht hoor!!!

Proficiat! Letterlijk, een schitterende dial. :smile:
Ik heb lang getwijfeld welke dial het zou worden en deze Aventurine was mijn nummer 2.
Ben benieuwd of je er een ander bandje gaat opleggen. Ik heb wel de indruk dat het zwarte bandje hier beter past.

Te laat :sweat_smile:

3 likes

Mooie aanwinst. Prachtige wijzerplaat. Veel plezier ermee.

1 like

Prachtig horloge, geniet ervan!

1 like

draag hem met plezier

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe horloge! Waarom heb je een challenge voor jezelf opgelegd om 600 dagen met 1 horloge te lopen? Ik zou na 30 dagen al beu zijn van dat horloge

1 like

Dankjewel Wim! Ik denk dat ik dit bandje er voorlopig even ophou. Erg comfortabel, en ziet er ook wel tof uit met deze wijzerplaat:)

1 like

Erg mooi, ik ben normaal niet van de dress watches maar deze zou mij ook kunnen bekoren

1 like

Bijzonder horloge.

1 like

:scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream::scream:

Why???
Niet te doen!

Deze is cool :ok_hand:

1 like

Nou ja, het begon met 100 dagen 1 horloge, maar gezien de turtle mijn favoriete horloge is liep het een beetje uit😅

1 like

Gaaf horloge! Veel plezier ermee!

1 like

Mooi hoor! :muscle:

1 like

Cool!

1 like