NA: Zelos Nova 2 MOP

Opgepikt in Singapore, deze nieuwste Nova met Mother of Pearl dial. :heart_eyes:
Ondertussen zijn de 200 exemplaren uitverkocht.

Dit is mijn opvolger van de (eveneens leuke) Baltic MR01, voor die gevallen dat ik een dresser nodig heb. Ze varen in hetzelfde water, die MR01 en deze Nova, allebei leuke kleine dressers met een aparte dial. Enorm mooi hoe deze MOP dial met het licht speelt…

Deze vind ik trouwens iets meer substantieel. De MR01 was nogal licht (te licht?). Subjectief uiteraard, misschien omdat ik niet dikwijls zo’n horloge draag.

Dit is een handopwinder, de MR01 had zo’n microrotor. Allebei prima oplossingen voor een dresser, om de dikte te beperken:

Het bandje heb ik al snel vervangen. Geen idee waarom Zelos er zo’n brede band met dito gesp bij verkoopt… dit vraagt om een fijn bandje. Ik had er een paar meegepakt, op goed geluk :yum:

Nog een pluspunt is de customer service. Het is me gelukt om het horloge in het hotel te laten leveren. Puur toeval dat ik nu net in Singapore moest zijn. :laughing:
Bedankt om tot hier te lezen (of te kijken :wink:).

80 likes

Gefeliciteerd met deze fraaie aanwinst!

1 like

Bijzondere plaat gaaf hoor.

1 like

Die wijzerplaat is inderdaad heel bijzonder en oogt eindeloos interessant, zo zou ik ook een dresser kunnen dragen

1 like

Prachtig horloge met fraaie, aansprekende wijzerplaat. Ik vind het overigens geen dresser; daarvoor trekt het ontwerp an sich te veel de aandacht naar zich toe.

1 like

Bijzondere wijzerplaat, lijkt mooi met het licht te spelen. Gefeliciteerd met je NA en geniet van Singapore

1 like

Van harte gefeliciteerd, Wim, met deze prachtige aanwinst…parelmoer geeft ongekende unieke effekten met licht :+1: :ok_hand:

1 like

Mijn beste,

Wat een prachtige aanwinst!!
Uitmuntende schoonheid!!
Lijkt wel KUNST.

Ik wens je er dan ook een inspirerende tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie aanwinst Wim :ok_hand: en eens geen duiker van Zelos. Dat is een dubbele like waard :sunglasses:

1 like

Cool ding. en die standaard band is inderdaad niet de meest passende combi.

1 like

Heel gaaf. Mooi hoe die plaat uitpakt.
Proficiat!

1 like

Prachtig! :fire:
Veel draagplezier. :facepunch:t2:

1 like

Prachtige aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Mooie NA met bijzondere wijzerplaat

1 like

Mooie aanwinst. Prachtige wijzerplaat. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd. Heel apart horloge.

1 like

Bijzonder hoe het op de ene foto zeer mooi is en op de ander foto zeer saai :face_with_raised_eyebrow:
Veel draagplezier.

1 like

Wat een prachtige wijzerplaat :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Schitterende plaat :ok_hand: gefeliciteerd met je aanwinst :+1:

1 like

Heel mooi horloge, wat een prachtige wijzerplaat! :heart_eyes:

1 like